A világ új elektromos autóinak háromnegyede Kínában található
A nyugati vámok egyelőre nem számítanak sokat.
A nyugati vámok egyelőre nem számítanak sokat.
Az uniós extravámok elbizonytalanítottak mindenkit.
A gyártó ráadásul azt mondja, nem is cserélnék a kocsit, hanem inkább kártérítést fizetnek a vevőnek.
Itt van a mifelénk is egyre jobban ismert BYD központja is.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
10 perc töltés után közel 500 kilométert lehet autózni.
Elsősorban taxisok és flottaszolgáltatók kaphatnak pénzt.
Közel nyolcszáz kilométeres távot ígér az okostelefon-gyártóként hírnevet szerzett márka első autója.
Egy szabadidő-autóval jelenne meg nálunk is a Skywell márka.
Egytől egyig olyan cégek, amelyek már akkor dollármilliárdokat értek, hogy autókat ténylegesen gyártottak volna.