Túl van a kapacitásán az M0-s déli szakasza
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
Naponta átlagos több mint 20 ezer tehergépkocsi koptatja az aszfaltot a körgyűrű déli részén.
„Közúti teherfuvarozási partnerei számára" nyitotta a kutat a Shell, vagyis személyautóba egyelőre senki ne próbáljon folyékony földgázt tankolni.
Korlátozások nélkül lehet használni mind a négy sávot.
Ha 80-90-nel érkezik az M5-ös felé tartó lehajtóhoz valaki, könnyen kényelmetlen szituációba kerülhet.
Ha elkészülne a fővárost mintegy 100 kilométeres távolságban elkerülő félgyűrű, jelentősen könnyebb lenne a Budapest környéki közlekedés. Bónusz, hogy akkor az M1-est sem kéne feltétlen háromsávossá építeni.
2022-ben kézilabda Európa-bajnoki mérkőzéseknek ad otthont a város, 2023-ban pedig Veszprém lesz Európa kulturális fővárosa.
Öt hónapig nem lehet majd használni Csepel felől az egyik felhajtót.
Az észak-déli győri közlekedési főtengely hiányzó szakaszaként épül a híd a Mosoni-Dunán.
Ha nem jár sikerrel a társadalmi egyeztetés, a kormány dönti el, merre menjen a nyomvonal.
Két év múlva kezdődhet az M0-s hiányzó nyugati szakaszának építése, így 2022-re teljessé válhat a Budapest körüli körgyűrű. Ez komoly változásokat hozhat a környező települések ingatlanpiacán, de kérdés, kik lesznek a legnagyobb nyertesek.
Az újakkal együtt a moszkvai metróállomások száma 212-re nőtt, a metróvonalak hossza pedig együtt elérte a 360 kilométert.
A kínai főváros megépíti hetedik autópálya körgyűrűjét, amely 940 kilométer hosszú lesz. A szomszédos Hopej tartományt is érintő úttal tehermentesíteni próbálnák a pekingi utakat – írta pénteken a Global Times című lap.
Óriási vasúti beruházást jelentett be szerdán a kormány, hasonlóra évtizedek óta nem volt példa hazánkban. A Budapest körüli vasúti körgyűrű tehermentesítené a fővárosi vonalakat, bővülhetne az orosz és kínai árukat szállító tranzitforgalom. A beruházás 360 milliárd forintba kerülne, megtérülési adatok nincsenek, és az átadási határidő is kissé ambiciózus.
Egy műszaki hibás busz miatt jelentős torlódás alakult ki hétfő hajnalban az M0-ás körgyűrűn.
Összesen csaknem 7 ezer milliárd forintot költene a Népszabadság információja szerint a kormány a magyar úthálózat fejlesztésére.