Szuperkönnyű nyitható tetős sportkocsi a legendás autótervezőtől
Az újdonság kevesebb, mint 20 kilogrammal nehezebb az alapját adó kupénál.
Az újdonság kevesebb, mint 20 kilogrammal nehezebb az alapját adó kupénál.
Gordon Murray legújabb szuperkönnyű sportautójának ezúttal lenyitható a teteje.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.
A középmotoros 356-os modell volt az első, mely hivatalosan Porsche néven látta meg a napvilágot, de még nem Németországban.
Magyarországon egyelőre még nincs Pagani szalon, de Németországban igen - beugrottunk a stuttgarti kereskedésbe.
Ez a legszebb Ferrari a mostani kínálatban?
A szupererős 5 literes motor egy kézi kapcsolású váltón keresztül hajtja meg a hátsó kerekeket.
Ezzel a kisautóval zavaró motorhang nélkül, a lehető legnagyobb csendben lehet nyitott tető mellett autókázni.
Ez a youngtimer turbó nélkül is pokoli erővel gyilkolja a hátsó gumijait.
Minden jel arra mutat, hogy ez a nyitható tetejű szupersportos BMW egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
Eddig még sosem volt ennyire erős egy szívómotoros, Shelby tuning nélküli gyári Mustang.
A hipermodern kétajtós roadster tengelytávja gombnyomásra 25 centiméterrel növelhető, illetve csökkenthető.
A japán gyártó izgalmas apró roadstere új felszereltségi szinteket, két limitált szériát és egy új fényezést kapott.
A bőven több mint 1 000 Nm nyomatékú hátsókerék-hajtású sportkocsinak alaposan megkérik az árát.
A Genesis márkát azért hozták létre a dél-koreaiak, hogy a felső szegmensben is legyenek termékei az egyre inkább megerősödő vállalatnak. Amikor egy ilyen cég bemutat egy-egy látványos koncepciót, mint ez a stílusos kabrió, az részben arra szolgál, hogy teszteljék a közönséget.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
A nyitott tetős olasz sportkocsi mozgatásáról egy magas fordulatszámú V12-es szívó benzinmotor gondoskodik.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Ilyen az, amikor spanyolok vesznek kezelésbe egy japán roadstert.