Levették a "szemölcseit" és a tetejét az Alfa Romeo sportkocsijának
A 4C Spider Genfben hivatalosan még csak tanulmányautóként látható, de nagyrészt már a végleges modellről van szó.
A 4C Spider Genfben hivatalosan még csak tanulmányautóként látható, de nagyrészt már a végleges modellről van szó.
A franciák kupé-kabriója megkapta az aktuális modellszéria elemeit, amitől elegánsabb és frissebb benyomást kelt.
A Kopen alig lesz hosszabb 3 méternél, az orrába pedig egy 660 köbcentis, háromhengeres benzinmotor kerül.
Sajnos kár örülni a hírnek, ugyanis csak a japán belpiacon fogják árulni.
Az utólagos átalakítson érződik, hogy nem gyári tervezés, de a célnak megfelel. Kár, hogy nem a legszebb megoldás.
A 23 éves tiszaszigeti fiatalember a XI. kerületben gyújtott fel több járművet. Tetteinek indítékáról nem esik szó a rendőrségi közleményben.
Az Opel-választék felső régiójába pozicionált autója a Cascada 2013 elején jelenik meg.
Már neve is van: Cascada. A spanyol vízesés szó az alap, amihez az Opelre jellemző „a” betűt csapták hozzá.
Az utóbbi idők egyik legdivatosabb autója hamarosan nyitható tetővel is kapható. Visszahozták a Kacsa vászontetős megoldását.
Valami megmagyarázhatatlan történik egy BMW volánja mögött: alig észrevehetően, az ember apránként átalakul, és más lénnyé változik. Ez a transzformáció meglehetősen gyorsan lejátszódik az új csúcskabrió kényelmes ülésén.
Azt még nem tudjuk, hogy Magyarországon kapható lesz-e az új Golf kabrió, de az biztos, hogy a megújult Volkswagen Eos már a hazai kereskedésekben várja napfürdőre vágyó vásárlóit. Az Eos is egy Golf kabrió, amitől csak különleges, kemény, napfénytetővel kombinált, mozgatható fedele különbözteti meg.
Bár minden ízében modern autó a Fiat 500 kabrió, a kispolszkis emlékektől nem szabadulok. A kéthengeres kis turbós motor hangja az, ami felkorbácsolja a nosztalgiát. Azon tanított meg a feleségem autót vezetni. Nem ment könnyen, és az nem a polák hibája volt. Az emlékek számlájára írom, hogy kedveltem a tesztautó fulladásos hörgését, amely pörgetve szép motorhanggá alakul át. Ha szingli lennék, fiatal és bohó, talán meg is venném magamnak.
Ennél egyszerűbb és nagyszerűbb autót nem kívánhat senki. Egy mozdulattal hátradobjuk a tetőt, beröffentjük a motort, kövér gázzal és riszáló fenékkel nekiszaladunk a világnak. Ha nem lenne család és nem lenne munka, még mindig tartana a félmeztelen rohanás. Születésnapos a Mazda MX-5, ünnepeljük együtt.
Súlyos és maradandó halláskárosodást szenvedhetnek azok, akik kabriót vezetnek – írja a BBC egy friss tanulmányra hivatkozva.