#karácsony






Íme minden idők legmeghatóbb karácsonyi hirdetése
 

Íme minden idők legmeghatóbb karácsonyi hirdetése

"Adjunk egy kicsivel több szeretetet idén karácsonykor egymásnak" - ez a brit John Lewis áruház 2012-es karácsonyi hirdetésének üzenete, amelyre hatmillió fontot költöttek. A másfél perces videón egy hóemberlány és egy hóemberfiú megható történetét nézhetjük végig.

hvg.hu hvg.hu

Egyre langyosabb a decemberi bevásárlási láz
 

Egyre langyosabb a decemberi bevásárlási láz

Decemberben folyik az év legnagyobb bevásárlási őrülete, s ezen a gazdasági válság sem tudott különösebben változtatni. Sok kereskedő(cég)nek ebben az egy hónapban dől el, hogy milyen évet zár, sőt nem ritkán az is, hogy a következő évben is "kinyit-e"? A válság hatására azonban "válogatósabbak" lettek a vásárlók, azaz tovább erősödik a vételár mindenhatósága, s ezt a kormány jövőre bejelentett intézkedései csak fokozzák.

hvg.hu hvg.hu



23 ország eszi ugyanazt a csokimikulást
 

23 ország eszi ugyanazt a csokimikulást

Közel 1400 tonna, kizárólag valódi csokoládéból készült téli szezonális figurát gyártottak az idei karácsonyi ünnepekre a Nestlé diósgyőri üzemében; ennek 80 százaléka készült exportra, így 2012 telén 23 országba jutnak el Észak-Magyarországról a csokiból formázott termékek - közölte a Nestlé Hungária Kft. hétfőn az MTI-vel.

MTI MTI



A rozé az új sláger
 

A rozé az új sláger

Tavaly a háztartások már kétharmada vásárolt bort valamilyen rendszerességgel. A többség a vörös fajtát részesíti előnyben, s egyre többen fedezik fel a rozét. Bort elsődlegesen hipermarketben, diszkontban vásárolnak a fogyasztók.

hvg.hu hvg.hu

Már a karácsonyi forgalom is befagyott
 

Már a karácsonyi forgalom is befagyott

A hazai kis- és közepes vállalatok erősödő marketing mellett is csak karácsonyi forgalmuk szinten tartását tudták elérni 2011 végén a Marketing Commando felmérése szerint. Míg 2010-ben a kkv-k 11 százaléka nem hirdetett az ünnepi időszakban, addig tavaly már csak 7 százalékuk tett így.

hvg.hu hvg.hu



A karácsonyi könyvajándékok sem enyhítették a piac válságát
 

A karácsonyi könyvajándékok sem enyhítették a piac válságát

Az ünnepeket megelőző vásárlási időszak jobb eredményeket hozott, mint az egy évvel ezelőtti, azonban a karácsonyi könyvvásár is kevés lesz ahhoz, hogy ellensúlyozza az egészéves gyönge forgalmat – mondta el Zentai Péter László, a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülésének (MKKE) igazgatója.

MTI MTI