Online marketing 2. - Milyen legyen a jó céges honlap?
A hazai kisvállalkozások kevesebb, mint a fele rendelkezik honlappal és 47 százalékuk egyáltalán nem költ online vagy offline hirdetésre.
A hazai kisvállalkozások kevesebb, mint a fele rendelkezik honlappal és 47 százalékuk egyáltalán nem költ online vagy offline hirdetésre.
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
A hitel- és ingatlanpiac mélyrepülése az ingatlanközvetítőket is nehéz helyzetbe hozta. A nagyobb hálózatok csökkentik a költségeiket és leépítenek, a kisebb irodák közül pedig sok lehúzta a rolót, hiszen drámaian visszaestek a bevételeik. Ebben a helyzetben minden versenyképességet javító megoldás akár a túlélés záloga is lehet. Ilyen az internet és a keresőmarketing is.
A keresőmarketing egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Zseniális keresőmarketinggel talált magának állást egy kreatív szövegíró New York-ban. Amikor a kiszemelt topmenedzser a Google keresőjébe beírta saját nevét, első helyen a fiatalember fizetett álláshirdetése várta. Ez a szemtelenül egyszerű és zseniális ötlet annyira megtetszett a topmenedzsernek, hogy azonnal fel is vette őt.
Az Adobe végleges megállapodást kötött a magántulajdonban lévő Efficient Frontier platform felvásárlásáról.
A 11. alkalommal megrendezett szakmai konferencia és előadássorozat idén rendhagyó módon a Balaton északi partjáról Siófokra költözött, az előadások és kerekasztalok beszélgetései azonban a már megszokott témák - közösségi hálózatok, keresőoptimalizálás, személyiségi jogok, adatvédelem - körül forogtak. Míg az egyik teremben az internet egyénre gyakorolt hatásait fejtegették az előadók, néhány méterrel arrébb a fogyasztók behálózásának kérdéseivel foglalkoztak a meghívott vendégek. Néhány jelenlévő szakértő segítségével igyekeztünk betekintést nyerni az éppen uralkodó trendekbe, ami internetes életünk jelenét és jövőjét illeti.
A Seoblog írója friss bejegyzésében egy keresőmarketingben jártas, magyar Google-alkalmazottat interjúvol meg.