szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A keresőmarketing egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain.

Az online marketing célja, hogy internetes eszközökkel ismertté tegye a vállalkozást vagy termékét a nagyközönség előtt. A hatékony marketingkommunikáció márkát épít, növeli az eladásokat, és javul a vállalkozás jövedelmezősége is. Ma már egyetlen kisvállalkozás sem engedheti meg magának, hogy lemondjon az online marketingben rejlő lehetőségekről.

A keresőmarketing

A keresőmarketing (angolul Search Engine Marketing, SEM) az online marketing egy fajtája, ami eszközeivel egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain. Nem egyenlő a kattintás alapú hirdetésekkel (PPC = Pay Per Clic). A keresőmarketing egyik fő eszköze az organikus találatok növelése a keresőkben, amihez megfelelő szerkezetű honlapot kell létrehozni. A honlapépítés fázisai: kulcsszavak meghatározása, weboldal kialakítása, tartalom kialakítása, linképítés, weboldal analitika.

Sorozatunkban alapszinten mutatjuk be az online marketinget kisvállalkozásoknak. Itt találja az első részt, itt a második részt. Korábban a finanszírozási kérdésekkel foglalkoztunk, erről a témáról bővebben itt olvashat.

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!