szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Seoblog írója friss bejegyzésében egy keresőmarketingben jártas, magyar Google-alkalmazottat interjúvol meg.

Madarász Márti lassan két éve van a Google-nél, kezdetben a hirdetési irányelvek betartásával, kis- és középvállalkozóknak történő segítségnyújtással foglalkozott, majd nagyobb hangsúlyt fektetett a hirdetők online szemináriumokon való oktatására. Jelenleg az online stratégiák kialakításában, oktatásában, üzletfejlesztésben és nemzetközivé válásában segíti ügyfeleit. Fontos számára, hogy időt fordítson az ügyfelek és a piacaik megismerésére - olvasható az interjúban, amiből többek között azt is megtudhatja, mire lehet számítani a jövőben a magyar hirdetési piacon. Ha érdekli, látogasson el a Seoblogra a teljes interjúért.
Megjött az Emirates első A350-es gépe, ilyen megoldásokkal ritkán találkozhat repülőkön

Megjött az Emirates első A350-es gépe, ilyen megoldásokkal ritkán találkozhat repülőkön

Az okosóráknak annyi? Mit tud, mit nem tud egy okosgyűrű? Kipróbáltuk a Samsung Galaxy Ringet

Az okosóráknak annyi? Mit tud, mit nem tud egy okosgyűrű? Kipróbáltuk a Samsung Galaxy Ringet

Óriási vendégbagoly bukkant fel a Mecsekben

Óriási vendégbagoly bukkant fel a Mecsekben

Új Ford Kuga: miért jó döntés egy full-hibrid?

Új Ford Kuga: miért jó döntés egy full-hibrid?