Jócskán megugrik a kötelező ára: itt vannak az első számítások
Várhatóan 10-12 százalékkal drágulhat átlagosan a kötelező biztosítás (kgfb) – közölte a netrisk.hu.
Várhatóan 10-12 százalékkal drágulhat átlagosan a kötelező biztosítás (kgfb) – közölte a netrisk.hu.
2016 első negyedévében a személygépkocsikra kötött kgfb-szerződések éves díja 31 600 forint volt, ami 31 százalékkal haladja meg a tavaly ilyenkor regisztrált 24 100 forintos összeget. A Netrisk.hu adatai szerint az évközi kötések közel kétharmadát jelentő azonnali (az autó vásárlásakor végrehajtott) kötések átlagdíja az első három hónapos időszak során már 37 ezer forint felett alakult. Az év első három hónapja ugyanakkor már érdemi díjemelkedés nélkül telt el.
Felfüggesztették a KÖBE biztosító kötelező felelősségbiztosításainak árusítását, a felügyelet szerint a biztosítónak nem megalapozott a díjpolitikája, és a tartalékhelyzete sem.
A K&H, az Union és az Allianz biztosítóknál kötötték eddig az összes új szerződés kétharmadát az idei kampány első két napjának adatai szerint. Az átlagdíj 18 százalékkal drágult tavalyhoz képest.
Rátermett ember lesz az adóhivatal új ura, ha angolul szólítják, ő is tolmácsot kérhet, mint az elődje. Közben készülődnek az újabb nagy osztogatások, külföldön pedig tombol a Volkswagen-botrány. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója tippekkel.
Ha megszokta, hogy évfordulókor a biztosítókat megversenyezteti, és mindig egyre olcsóbb kgfb- vagy cascodíjakat kap, akkor idén vegyen egy nagy lélegzetet, mielőtt megnézi az ajánlatokat. A piac elérte a mélypontot, és várhatóan díjemelés jön. A legnagyobb emelést a fuvarozók kaphatják a nyakukba, de ők nagyon nem szeretnék ezt cipelni, ezért megpróbálják majd áthárítani – például önre.
Mintegy 160 ezer autósnak kell hirtelenjében új biztosítót választania a csődbe ment romániai tulajdonú társaság után.
Több mint ötödével nőttek a kgfb-díjak az első félévben - közölte a Netrisk.hu.
A vadkárra vonatkozó biztosítást az új vadgazdálkodási törvénybe építenék be, amelynek koncepciójáról a napokban zárult le a vita és várhatóan jövő év elejétől lép hatályba.
A magas javítási és dráguló alkatrészköltségek miatt egyre gyakoribbak a gazdasági totálkárok. Mivel a casco esetében magasabb értékhányadot vesznek alapul egy ilyen esetben, nagyobb esély van a kocsi megmentésére.