Kövér László letiltotta Ungár Péterék LMBTQ-akkugyáras fotókiállítását a képviselői irodaházban
Kövér viszont – ellentétben Csák Jánossal – nem tudja kirúgni a kormány nézeteivel nem egyező kiállítást tervezőket.
Kövér viszont – ellentétben Csák Jánossal – nem tudja kirúgni a kormány nézeteivel nem egyező kiállítást tervezőket.
A képeken a politikusok trappista sajtot tartanak a kezükben, miközben az iváncsai akkumulátorgyár előtt állnak.
Perneczky Géza a hazai konceptuális művészet egyik főszereplője, korai munkái és publikációi katalizátor szerepet játszottak a magyar neoavantgárd irányzatokban. Harmincas évei közepén, 1970-ben költözött Kölnbe, azóta fontos közvetítő a magyar, illetve kelet-európai és a nemzetközi művészeti szcéna között. Jelenleg itthon, a Missionart Galériában láthatóak munkái. Perneczky művészetének jellemzőit és a megnyitó baráti légkörű hangulatát Kovalovszky Márta művészettörténész-író idézi fel.
A darabot egyszer mutatják be, és két szereplője lesz: Máriás és Janklovics Péter humorista.
A New York-i Természettudományi Múzeum bejelentette, hogy eltávolítja az összes emberi maradványt nyilvános kiállításairól, és a maradványok kezelésén is változtat. A cél, hogy minél többet visszajuttassanak származási helyükre.
Október 16-án ünnepli fennállásának 100. évfordulóját a világ egyik, ha nem a leghíresebb filmes cége, a Disney. Hogy ne csak saját maguk ünnepelhessenek, hanem a rajongók is, létrehoztak egy hihetetlenül nagyszabású, interaktív kiállítást is Londonban. Megnéztük.
Egy Renoir-múzeumot kitett volna a francia művésznek az a csaknem húsz festménye és jó néhány akvarellje, amely egykor magyar magángyűjteményekben volt. Ezekből mára csak egyetlenegy maradt. A Szépművészeti Múzeum Renoir-kiállítása alkalmat adott arra, hogy utánajárjunk, mi lett a többi kép sorsa.
Tárgyak, fotók, illatok, „titkos” receptek segítenek elmerülni a generációkon átívelő, kinek kellemes, kinek horrorisztikus menzás emlékidézésben a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban.
Magyarországon még soha nem volt átfogó Renoir-életműkiállítás, péntektől viszont a Szépművészeti Múzeumban megcsodálhatjuk az „életöröm festőjének” mintegy hetven alkotását.
A Hamburg graffitikultúráját körbejáró kiállítás sokkal többről szól, mint a város „színessé válásáról”: az előző évezred utolsó két évtizedének európai szubkulturális korrajzát és életérzését mutatja be.
A díjazott pályaművek szerzői videóban meséltek munkájukról, amiket október 8-ig lehet megnézni Újbudán, a Bikás parkban.
A Hisense nemcsak egy 120 colos hatalmas lézertévével, hanem a tükröződések javával leszámoló új Mini LED-készülékekkel is előrukkolt – Berlinben ismerkedtünk meg a legújabb szupermodern, akár átlátszó és vezeték nélküli tévékkel, a kínai gyártó mellett a Samsung és az LG háza táján is.
A Nőábrázolások és ábrázoló nők című tárlat Tapolcán tekinthető meg: a helyszín a Balaton-felvidék ikonikus magánkiállítótere, az Első Magyar Látványtár.
A Balaton 140 éve született festőjének műveit bemutató tárlaton "a víz az úr", de nem csak a hazai táj – itáliai tartózkodása alatt született műveket is láthatunk.
Egy fajsúlyos, a hátrányos társadalmi helyzetben élőket érő agresszióról, és elsősorban az erőszak rendszeréről szóló nemzetközi csoportos kiállítás tekinthető meg még a héten az óbudai Lajos utcában, a fővárosi fenntartású Budapest Galériában. A tárlat kurátorával, Páldi Líviávál beszélgettünk a bemutatott anyagon túl szakmai múltról, nemzetközi kapcsolatokról és a mai magyar kulturális szcénáról.
Reigl Judit világhírű magyar festőművész 2007-ig, párja haláláig élt együtt Betty Andersonnal. Állítása szerint ezután alkotni sem tudott, miután elment szerelme, teljesen üresnek látott mindent.
Húsz év gyűjteményét tekinthetik meg az érdeklődők. A látogatókat megnyugtatják, hogy minden szagtalan.
Superluminal címmel indította el második nagyszabású kiállítását a Hold utcai vásárcsarnok területén berendezkedett Light Art Museum, ahol a technológiai innováció, a kutatás, a design gondolkodás, a tervezői logika és a képzőművészet közös zónájában elhelyezkedő alkotásokból nemcsak tárlatokat rendeznek, hanem gyűjteményezésükre is hangsúlyt fektetnek.
Az elsősorban nők által végzett fizetetlen vagy alulfizetett gondoskodói munka a Ludwig Múzeum új, Vigyázat, törékeny – Handle with Care című kiállításának témája.
A durva szabálytalanság miatt több mérkőzésre is eltilthatják.