Passatból már nincs ilyen, de Skodából még igen – megmutatták az új Superb limuzint
A két testvérmodell már csak felemás módon él tovább együtt, mivel Passatból már csak kombit lehet venni.
A két testvérmodell már csak felemás módon él tovább együtt, mivel Passatból már csak kombit lehet venni.
A Volkswagen megkezdte a tisztán elektromos hajtásláncú és 600 kilométert meghaladó hatótávú szedán értékesítését.
Megérkezett az akár 1400 kilométeres hatótávú kilencedik generációs VW Passat, melyből most először csak és kizárólag kombi kivitel készül.
A VW konszern cseh márkája leleplezte a teljesen új szedán/kombi és SUV műszerfalát.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
Az eddigi információk alapján el is képzelte az egyik autós magazin, milyen lehet a modell.
Vázoljuk, hogy körülbelül milyen egy adriai családi nyaralás, ha szupertrendi SUV helyett egy régivágású, mégis modern kombival vágunk neki, és ha egy a sátor és faház közötti kemping lakhelyen maxoljuk ki az ár/érték arányt.
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.
A biturbó hathengeres gázolajos egységben a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A Volkswagen konszern cseh márkája első körben álcázófóliás formában mutatja meg nekünk új modelljét.
Újdonság a plugin hibrid hajtáslánc, de sokak örömére hengerből nem lesz kevesebb: marad a két turbóval megfújt V8-as benzinmotor.
Az Astra elektromos változata nem veri nagy dobra zéróemissziós mivoltát, helyette relatíve alacsony tömeggel és hatékony technikával veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját. Kipróbáltuk a kombiként is érkező villanymotoros modellt.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.
Megérkezett az áprilisban leleplezett új E-Klasse praktikus puttonyos változata.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
A 4 másodperces 0-100-as szintidejű Nio ET5 Touring hatótávja meghaladja az 550 kilométert.
Az új 5-ös széria első körben kétféle belsőégésű motoros verzióban érhető el – a tisztán elektromos i5 mellett.
A sportkombival adott esetben akár bőven 300 km/h feletti tempót is el lehet érni.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.