szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Volkswagen ID.7 GTX Tourer egy praktikus elektromos puttonyos, bőven 300 lóerő feletti teljesítménnyel.

A Volkswagen tavaly áprilisban mutatta be a Passat elektromos testvérmodelljének tekinthető ID.7-et, mely első körben szedánként debütált újdonságból idén februárban mutatkozott be a nagyobb csomagterű, praktikusabb kivitel, az ID.7 Tourer.

És most itt a villanykombi sportos hangvételű új csúcsmodellje, az ID.7 GTX Tourer:

VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen

A zöld rendszámos új VW még a 320 lóerős 2 literes turbós benzinmotorral szerelt Golf R Variantnál és az általunk is alaposan letesztelt Arteon R Shooting Brake-nél is erősebb, a duplamotoros összkerekes elektromos hajtáslánc teljesítménye eléri a 340 lóerőt. Viszonyításképp, a szimplamotoros elsőkerék-hajtású alap ID.7 286 lóerős teljesítményű.

A 20-21 colos kerekekkel szerelt, feszes futóműves és Sport üzemmódot is felvonultató újdonság gyorsulásával kapcsolatban egyelőre nem nyilatkoztak a gyáriak, az 54 lóerővel gyengébb verzió 6,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen
VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen
VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen

A végsebesség 180 km/h-ra van korlátozva, ami jelentősen elmarad a benzines R modellek 250-270-es maximális tempójától.

A bruttó 91, nettó 86 kWh kapacitású akkumulátor 625 kilométeres WLTP-hatótávot tesz lehetővé és maximum 200 kW-tal tölthető. Egy 10-ről 80 százalékra történő feltöltés ideális esetben körülbelül fél óra alatt tudható le.

VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen
VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen

A 605-1714 literes csomagterű, 4,96 méter hosszú és 2250 kilogramm tömegű ID.7 GTX Tourer árát egyelőre nem fedték fel, az alapmodell 19 százalékos helyi adót tartalmazó német alapára 54 795 euró (21,9 millió forint).

VW ID.7 GTX Tourer
Volkswagen
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!