A nap videója: a szaki, aki betonnal javítja ki a kocsi horpadását
Elképzelhető, hogy emberünk egyszerűen csak betonbiztos oldalsó ütközésvédelmet szeretett volna elérni.
Elképzelhető, hogy emberünk egyszerűen csak betonbiztos oldalsó ütközésvédelmet szeretett volna elérni.
Csak a fővárosban tavaly összesen 15 millió forint kártérítést fizettek az autósoknak a kátyúk okozta károk miatt - adta hírül a hétfő esti RTL Híradó.
Ezt valami államközi workshopon tanuljuk el egymástól?
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
A XV. kerület demonstrálja, mit jelent a mondás: folt hátán folt.
Kis jóindulattal akár repülő autónak is nevezhető ez a titokzatos járgány, csak éppen nagyon alacsony a repülési magassága.
A szakember szerint a betömött kátyút mindig le kell döngölni valamilyen eszközzel. A Budapest Közút szerint viszont az is elég, ha a hideg aszfaltot megtapossák.
A város lakói örülhetnek, hogy végre elkészült az új út, igaz, abba néhány ingatlan csúnyán belerondít.
Az autósoktatók szinte az első között mondják el, hogy a kátyúktól óvakodni kell, a tapasztalt autósok pedig már maguktól tudják. De mi történik, ha belehajtunk? Mutatjuk.
Továbbra is egymást érik a kátyúk a Mosonszolnokot Albertkázmérpusztával összekötő, röhejes állapotban lévő úton. A felújítást tervezi a közútkezelő, de egyelőre nincs rá pénz.
A brit és ausztrál tudósok helyett ezúttal az internet népe jött rá a sokakat foglalkoztató kérdés miértjére: miért ennyire kátyúsak az utak Kelet-Európában?
A hatalmas teherautó egész nap a várost járná, egyetlen kátyút pedig alig néhány perc alatt képes lenne kijavítani.
Hazánk fővárosát megszámlálhatlanul sok úthiba rondítja, de vannak olyan kerületek, ahol még az átlagosnál is rosszabb a helyzet.
A holland kutatók szerint elég lenne egy különleges géppel végig menni az úton, és a kátyúk befoltoznák önmagukat.
Saját Facebook oldalt kapott egy fővárosi kátyú. A vezess.hu írta meg először, hogy a Róbert Károly körúti felüljárón már több mint egy hónapja éktelenkedik egy kátyú. A közeli irodaház egyik dolgozója pedig úgy döntött, dokumentálja, hogyan nő egyre nagyobbra az úthiba – tudósított a hétfői RTL Híradó.
A berceliek megunták, hogy az egyik utcában lassan elfogy az aszfalt a kátyúk miatt.
Napi 500 új kátyú keletkezik csak a főváros útjain, elég komoly esély van belefutni egybe. Az ilyen károknak, statisztikák szerint csak mintegy felét térítik meg. Érdemes rögtön mindent a lehető legjobban dokumentálni.
Ilyen az, amikor valaki viccesnek gondolja a tettét, noha az egyáltalán nem az. Sőt, elképesztően veszélyes.
Új, az úton lévő kátyúkra automatikusan figyelmeztető technológiát fejleszt az amerikai Ford.
Nem lett igazunk, nem ez a gödör lesz az "új" Széll Kálmán téri óra: ezt most gyorsan és szakszerűen javítják.