A nap videója: a szaki, aki betonnal javítja ki a kocsi horpadását
Elképzelhető, hogy emberünk egyszerűen csak betonbiztos oldalsó ütközésvédelmet szeretett volna elérni.
Elképzelhető, hogy emberünk egyszerűen csak betonbiztos oldalsó ütközésvédelmet szeretett volna elérni.
Nem esztétikus és szakszerű, hanem olcsó és átmeneti megoldást alkalmaztak a megyeszékhelyen.
Kis jóindulattal akár repülő autónak is nevezhető ez a titokzatos járgány, csak éppen nagyon alacsony a repülési magassága.
A szakember szerint a betömött kátyút mindig le kell döngölni valamilyen eszközzel. A Budapest Közút szerint viszont az is elég, ha a hideg aszfaltot megtapossák.
A város lakói örülhetnek, hogy végre elkészült az új út, igaz, abba néhány ingatlan csúnyán belerondít.
Az autósoktatók szinte az első között mondják el, hogy a kátyúktól óvakodni kell, a tapasztalt autósok pedig már maguktól tudják. De mi történik, ha belehajtunk? Mutatjuk.
A hatalmas teherautó egész nap a várost járná, egyetlen kátyút pedig alig néhány perc alatt képes lenne kijavítani.
Hazánk fővárosát megszámlálhatlanul sok úthiba rondítja, de vannak olyan kerületek, ahol még az átlagosnál is rosszabb a helyzet.
Napi 500 új kátyú keletkezik csak a főváros útjain, elég komoly esély van belefutni egybe. Az ilyen károknak, statisztikák szerint csak mintegy felét térítik meg. Érdemes rögtön mindent a lehető legjobban dokumentálni.
Ilyen az, amikor valaki viccesnek gondolja a tettét, noha az egyáltalán nem az. Sőt, elképesztően veszélyes.
Új, az úton lévő kátyúkra automatikusan figyelmeztető technológiát fejleszt az amerikai Ford.
Nem lett igazunk, nem ez a gödör lesz az "új" Széll Kálmán téri óra: ezt most gyorsan és szakszerűen javítják.