A nap fotója: születésnapi tortát kapott a kátyú
Belegondolni is rossz, hogy élete során hány autós, illetve autó életét keserítette meg ez az úthiba.
Belegondolni is rossz, hogy élete során hány autós, illetve autó életét keserítette meg ez az úthiba.
Talán nem pont ezt a felvételt kellett volna választani erre a célra. De ha már így történt, akkor legalább gyorsan ki lehetne javítani az úthibát.
Az orosz férfi még novemberben esett el a biciklijével, amikor belehajtott egy kátyúba. A rendőrök egészen szürreális módon reagáltak.
Ilyen az, amikor a vékony felső aszfaltréteg és az elképesztő forgalom összedolgozik egymással.
Erről az útról elmondható, hogy szinte már csak nyomokban tartalmaz aszfaltot.
Úgy látszik, hogy az útkezelő társaság munkatársainak figyelmét adott esetben ilyen egyedi módon kell felhívni a problémákra.
A jövőben valós idejű információ segíthet a szakembereknek abban, hol milyen állapotú az útburkolat, az adatokat pedig az autók fedélzeti számítógépe is megkapná.
A hódmezővásárhelyi Andrássy utat évente többször is kátyúzni kell. Egy autós most elégelte meg az úthibát.
Ismét terjedni kezdett a Facebookon egy évekkel ezelőtt feltöltött kép.
Az úthibákra figyelmeztető táblával jelzett útszakaszokon keletkezett kátyúkárokat az útkezelő nem köteles megtéríteni. Létezik ugyan a kátyúkár-biztosítás, de ha a tábla kint volt, akkor arra sem biztos, hogy fizetnek.
Bár hétfőn megkezdődtek az útjavítások az M1-esen, több olyan szakasz is van, ahol áldatlan állapotok uralkodnak: néhol akkora kátyút látni, hogy egy kocsi kereke is eltűnne benne. Ezt elégelte meg néhány autós.
Tönkremegy az út a metrópótlók alatt Kispesten, a Határ út és Kőbánya-Kispest között.
A burkolat a jelek szerint alig néhány évnyi használatot követően kezdi felmondani a szolgálatot.
A Változást akarunk Gyöngyösön elnevezésű csoport tagjai a Gyöngyöspatára vezető, kátyúkkal teletűzdelt útszakaszon demonstráltak így.
Az M1-es sztráda külső sávjában több szakaszon sebességkorlátozás van a kátyúk miatt. A közútkezelő rövid távon a legrosszabb állapotban lévő része újraaszfaltozásával próbál javítani az út minőségén.
163-ig jutott. Nem érti, hogy a javítás helyett miért sebességkorlátozással próbálják kezelni a problémát.
Úgy tűnik, mintha váratlanul érte volna Budapestet a metrópótlók megjelenése: sokszor a sávok felét kátyúk foglalják el, a tragikus állapotú útburkolat pedig szétrázza az utasokat és az új buszokat is. Végigfotóztuk az apokaliptikus állapotokat a Váci úton.
Az utakon lévő gödrök száma napról napra növekszik, a Pest megyei településen egyre nagyobb kihívást jelent a közlekedés.