Akkora kátyú keletkezett a Csömöri úti felüljárón, hogy az már inkább kráter – videó
Az egyik sáv lényegében használhatatlanná vált.
Az egyik sáv lényegében használhatatlanná vált.
A Fidesz–KDNP-frakció javaslata szerint az önkormányzat vállalja át a jegyek költségét.
Jegesedés miatt nem közlekedik a 60-as busz, a 65-ös pedig csak szakaszosan jár.
Nem éppen eseménytelen nap a közlekedésben a csütörtöki.
Egyre népszerűbbek a becsapós dobozok, amelyeknél nem látni, van-e bennük ténylegesen sebességmérő műszer.
A rendőrség helyszíni bírsággal vagy feljelentéssel viszonozza ezeket a közösségi médiába szánt hecceléseket.
A legtöbb autós azt viseli igazán nehezen, ha valaki a követési távolságot be nem tartva nagy sebességgel közlekedik mögötte.
Budapesten fokozott veszélye van a tartós, intenzív ónos esőnek csütörtök délután és este.
Több járat szokásos útvonala is megváltozott.
Az Útinform oldalán érdemes tájékozódni indulás előtt.
Vázoljuk, hogy az egyes országokban milyen előírások vonatkoznak a téligumis közlekedésre, és hogy ennek kapcsán mekkora bírságokra lehet számítani.
Minden elméleti oktatásnál jobban szemléltet egy ilyen kis videó.
Kedden kora reggel hosszú évek után újraindult a Szeged és Szabadka közötti vasúti személyszállítás. Lázár Jánossal ültünk az első vonaton, akit kérdeztük például a további vasútfejlesztési terveiről is, de a miniszter elárulta azt is, hogy miért készpénzpárti annyira, hogy még akár egy mi hazánkos alkotmánymódosítást is támogatna.
A tábla előtt még ott vannak a mécsesek is.
A fenntartható üzemanyag egyik alapvető alkotóeleme a használt étolaj.
A meteorológiai előrejelzések alapján kedd éjfél után jelentős, intenzív havazás várható Nógrád, Heves, Borsod-Abaúj-Zemplén, Szabolcs-Szatmár-Bereg és Hajdú-Bihar vármegyében.
Ilyen, amikor az igazságosztó és a bosszúálló egymásra talál.
Hiába villogtak neki a kamionosok.
Megállíthatatlannak tűnik az elektromos járművek térnyerése világszerte, az előrejelzések szerint idén 30 százalékkal több ilyen jármű talál gazdára, mint tavaly. A növekedés hátterében három tényező áll: a szigorodó kibocsátási előírások, a technikai fejlődés, valamint a fogyasztói preferenciák változása.
Mészáros Lőrinc cége is elkészült a szakasz rá eső részével, november 28-a hajnalban indul az első járat.