Néhány napra lezárják a budai alsó rakpart északi szakaszát
Közműjavítási munkálatok kezdődnek péntektől.
Közműjavítási munkálatok kezdődnek péntektől.
A holtankoljak.hu ügyvezetője szerint sok kútnak ismét saját zsebből vagy hitelből kell fedeznie a bér- és rezsiköltségeket.
A modell Horváth Éva autójára kerékbilincset raktak a kerületben, amin alaposan felhúzta magát.
Fenntarthatatlanná vált a fenntarthatónak vélt járművek üzemeltetése, a rendbetétel árából három busz is kijönne. A cseréért azonban nem mindenki lelkesedik.
A vasúti síneken sétált, és egy időre meg is állította a forgalmat. Az óriásteknős egy állatkereskedésből tűnt el.
Sok tízmillió töltőre lesz szükség ahhoz, hogy a következő évek villanyautó-forradalmát táplálni lehessen. Pezseg a piac; az új modellek már azt is lehetővé teszik, hogy a kocsitulajdonosok eladják az akkumulátorukban lévő áramot.
Aki teheti, kerüljön. Máshol is van dugó.
A 72-es kilométernél, Tata környékén történt a karambol, négy autó ütközött, egy ember könnyebben megsérült.
Fizikai korlátokkal is biztosítani fogják a rendelet betartását.
Leomlott a támfal, ezért június eleje óta volt útzár Zebegénynél. Hétfőtől elbontják a betonterelőket.
Értelmetlennek és hatástalannak tartja a szombaton bejelentett benzinárszabályozást Zsiday Viktor közgazdász. Szerinte egyedül a kormány jár jól a burkolt adóemeléssel.
Egészen szürreális jelenetet videóztak az M1-es autópályán.
A szerbiai határnál 4 órás várakozásra kell számítani.
Az elektromos roller állítólag 120-125 km/órával haladt.
A főváros és a kerület szerint sem volt engedélye annak az ismeretlennek, aki behajtani tilos táblákat és betonelemeket rakott a Kárpáti Zoltán sétányra.
Jelentősen megerősödött a turizmus a fővárosban, ezért nem csak éjjel-nappalivá teszik, hanem sűrítik is a járatot.
Fékezés nélkül csapódott a jármű a másikba. Csoda, de komolyabban senki sem sérült meg.
Idén júniusig csaknem 7,8 millió e-matrica kelt el, ez 6 százalékkal több, mint 2019-ben.