Felvásárolná a Prada a Versace-t, több mint 1,5 milliárd euró lehet az ára
Az üzlet akár ebben a hónapban végbe mehet.
Az üzlet akár ebben a hónapban végbe mehet.
Bár az emberek home office-ba kényszerültek, és elmaradtak a társasági események, a Covid nem döntötte be a luxusruhák, -ékszerek, -órák és -táskák kölcsönzésének felívelő trendjét.
A koronavírus-járvány miatti kényszerű boltbezárások és az utazási korlátozások a luxuscégek forgalmának sem tettek jót, de az hamar visszapattant a mélypontról.
A kijárási tilalom feloldása után megrohanták a magyarok az outleteket, a forgalom még a válság előttihez képest is nőtt. Ugyanakkor a bevásárlóturizmus elmaradását ők is megérzik. Az még kérdés, hogy az outletekre is igaz lesz-e az a megállapítás, miszerint semmi nem lesz ugyanolyan, mint a járvány előtt.
A luxustermékek között is a legfelső kategóriát, azon belül az egyedi, különleges holmikat keresik a világ tehetős vásárlói - írja a Napi Gazdaság. Az ágazat forgalma idén új rekordot érhet el, a hajtóerőt továbbra is az ázsiaiak jelentik.
Közel egyidőben két új butik nyílik az Andrássy úton - írja a Napi Gazdaság. A budapesti luxus boltok központjának számító sugárúton az óragyártó Hublot, és a bőrárukról és drága írószerekről híres francia S.T. Dupont nyit hamarosan üzletet.
Szeptember végén kivonul az országból a Roberto Cavalli: bezár az Andrássy úti üzletük, állítólag a kitermelhetetlenül magas bérleti díj miatt, újat viszont egyelőre nem bérelnek.
Egy magyar márka, a Herendi is csatlakozik a francia luxusmárkákat képviselő iparági lobbicsoporthoz, amely ezentúl az erősebb uniós lobbierő elérése érdekében külföldi márkákkal is bővíti tagságát. Most a Herendi mellett a német Leica és Mont Blanc, illetve az üvegtárgyakat készítő cseh Moser csatlakozik a csoporthoz, amelynek az új tagok tagsági díjat is fizetnek majd - írja az AP.