A németek közel fele visszasírja a márkát
A németeknek közel fele venné szívesen, ha Németországban ismét a márka lenne a fizetőeszköz - derül ki a Focus hírmagazinban közzétett felmérésből.
A németeknek közel fele venné szívesen, ha Németországban ismét a márka lenne a fizetőeszköz - derül ki a Focus hírmagazinban közzétett felmérésből.
Újabb versenytársat kap a H&M, a Zara és a fiatalokat célzó többi divatház; az Adidas is belép a piacra, Neo márkájú termékeivel.
A bécsi székhelyű Európai Védjegy Intézet (European Brand Institute) közzétette 2010-es „eurobrand2010” márkaértékelési tanulmányát, amelyben 24 ország 16 iparágának 3000 kereskedelmi márkáját vizsgálták.
Az autóértékesítésen belül 2009-ben Magyarországon az előző évhez képest növekedett a céges vásárlók aránya, jóllehet a céges vásárlások is jelentős mértékben, mintegy a felére visszaestek. Ezen belül a drágább kategóriákban viszont 2008-hoz képest még nőtt is a cégautók aránya: a luxus- és nagyautók négyötödét cégek vásárolták, mikrobuszt pedig alig vásárolt más. Igaz, a legtöbb eladott céges autó 2009-ben is alsó-középkategóriás. A céges vásárlók hányada a kisautók körében a legalacsonyabb, de ott is több mint egyharmadnyi - derül ki a HVG Cégautó 2010 különszámból.
A Német Egység visszatekintő blogban az egykori berlini rádiótudósító azt eleveníti fel, hogy hogyan verte át a bankrablót a takarékszövetkezet pénztárosa rögtön a márkaváltás után.
A Német Egység visszatekintő blogban az egykori berlini rádiótudósító feleleveníti, hogy a nyugatnémet banktisztviselők megállás nélkül dolgoztak 1990. június elején a nyugatnémet márka bevezetésén.
A "piros pöttyös" Magyarország legerősebb márkája, a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon pedig a Danone szerepelt.
A European Brand Institute (Európai Védjegy Intézet) Bécsben közzétette a Eurobrand 2009 címet viselő európai márkaértékelési tanulmányt. Nem meglepő, hogy az első tízben csak tömegtermelők, nagy szolgáltatók és luxuscikkgyártók szerepelnek. A tanulmány 24 ország 16 iparágának több mint 3000 neves kereskedelmi márkáját értékelte fel.
Számos ország támogatja a franchise-hálózatok indítását a tengerentúlon, mint például Dél-Korea vagy Mexikó. Megnéztük, Dél-Korea mennyi pénzt költ és pontosan mire?