Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A "piros pöttyös" Magyarország legerősebb márkája, a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon pedig a Danone szerepelt.
A Figyelő hetilap legújabb számában azt közölte, hogy elkészült az első olyan lista, amely a legerősebb magyarországi márkákat rangsorolja. Eszerint az első helyen a 40 éves magyar márka, a Pöttyös Túró Rudi áll. A lista negyedik helyére az RTL Klub került, amelyet a TV2 és a Tesco követ. Az autóiparban a Suzukit, az info- és telekommunikációs ágazatban a Nokiát, míg a pénzügyi szektorban az OTP-t találták a legjobb márkának a válaszadók − derül ki a hetilapból.
A 41 márkát tartalmazó lista egy reprezentatív lakossági felmérés adatai alapján állt össze. A piackutatók szerint a mintegy ezer fő véleményét tartalmazó felmérési minta nem, életkor, lakóhely és településnagyság alapján leképezi Magyarország 15-49 éves lakosságát.
A vizsgált márkákat, a gyártó cégek 2009-es médiaköltései alapján válogatták ki a TNS Media Intelligence piackutató listájáról. A listán szereplő iparági TOP 50-ből összesen 25 márkát választottak ki, amelyeket további 16 jelentős magyarországi márkával egészítettek ki. A kutatás során elsősorban arra keresték a választ, hogy mekkora az egyes márkák ereje, így a kutatás fő szempontja a márkaközösség, például a márkához való kötődés ereje volt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.