A Pöttyös Túró Rudi a legerősebb hazai márka

A "piros pöttyös" Magyarország legerősebb márkája, a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon pedig a Danone szerepelt.

  • MTI MTI
A Pöttyös Túró Rudi a legerősebb hazai márka

A Figyelő hetilap legújabb számában azt közölte, hogy elkészült az első olyan lista, amely a legerősebb magyarországi márkákat rangsorolja. Eszerint az első helyen a 40 éves magyar márka, a Pöttyös Túró Rudi áll. A lista negyedik helyére az RTL Klub került, amelyet a TV2 és a Tesco követ. Az autóiparban a Suzukit, az info- és telekommunikációs ágazatban a Nokiát, míg a pénzügyi szektorban az OTP-t találták a legjobb márkának a válaszadók − derül ki a hetilapból.
 
A 41 márkát tartalmazó lista egy reprezentatív lakossági felmérés adatai alapján állt össze. A piackutatók szerint a mintegy ezer fő véleményét tartalmazó felmérési minta nem, életkor, lakóhely és településnagyság alapján leképezi Magyarország 15-49 éves lakosságát.
 
A vizsgált márkákat, a gyártó cégek 2009-es médiaköltései alapján válogatták ki a TNS Media Intelligence piackutató listájáról. A listán szereplő iparági TOP 50-ből összesen 25 márkát választottak ki, amelyeket további 16 jelentős magyarországi márkával egészítettek ki. A kutatás során elsősorban arra keresték a választ, hogy mekkora az egyes márkák ereje, így a kutatás fő szempontja a márkaközösség, például a márkához való kötődés ereje volt.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A végtelen lehetőségek iparága

Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.

Mi lesz a cégemmel utánam?

Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.