Saját márkát indított egy Down-szindrómás divatmodell
Két évvel a kifutón történt bemutatkozása után saját divatmárkája alatt futó kollekcióval jelentkezett a New York-i Divathéten Madeline Stuart Down-szindrómás modell.
Két évvel a kifutón történt bemutatkozása után saját divatmárkája alatt futó kollekcióval jelentkezett a New York-i Divathéten Madeline Stuart Down-szindrómás modell.
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher kozmetikai vállalat vezeti a legkedveltebb márkák listáját Franciaországban – derül ki a La Matrice és az Ifop közvélemény-kutatóintézet féléves felméréséből, amelyet a Le Figaro című napilap tett közzé.
Nemcsak a szánkat pirosra festő hírhedt mesterséges színezéket tüntette el, hanem teljesen új üzleti receptet is kidolgozott a Márka üdítők számára az a családi vállalkozás, amely néhány év alatt majdnem meghatszorozta a termelést és az árbevételét. A Márka Üdítőgyártó Kft. már elhagyná a márkanév elől a retró jelzőt és még inkább az egészséges italok felé mozdulna. Ma a cégnél oxigénnel dúsított vizet, jeges teát és gyümölcsleveket is készítenek, és olyan országokba is betörnének, ahol a vevőknél a Márka név semmilyen emléket sem ébreszt. De már most is szállítanak Angliába, a honvágyukat részben Márkával enyhítő ottani magyaroknak.
Nem minden régi magyar márka olyan szerencsés, mint a pöttyös Túri Rudi, a Boci csoki vagy a Sport szelet: sokuk eltűnt a süllyesztőben, mások pedig ma is léteznek, de reklám híján alig tud róluk valaki. Most ilyen lappangó márkákat kutattunk fel: az egyikkel Orbán Viktor is koccinthatott a Fidesz születésnapi buliján, mégis csak egy helyen kapni, egy másik gyártását Lengyelországba vitte egy multi, egy harmadik pedig, úgy tűnik, már sínen van és street foodként is találkozhatunk vele.
A népszerű retróital, a Márka gyártója az utóbbi években komoly karriert futott be, a cég pedig már külföldön is terjeszkedne.
A magyarok 55 százaléka inkább a megszokott, számára ismert árucikkeket veszi meg a boltokban, igazodva ebben az európai átlaghoz - derült ki a Nielsen legutóbbi felméréséből.
Az első három helyezett bármelyikének évi bevétele minimum háromszor akkora, mint Magyarország éves GDP-je.
Miközben itthon a londoni Wembley Stadionban aratott 6:3-ra emlékezünk, az aranycsapat legnagyobb sztárja, Puskás Ferenc előtt kiállítással és szoboravatással tiszteleg a Real Madrid. A Panchoként becézett futballgéniuszt a mai napig is imádják a spanyolok. Dédelgetett kedvencüktől csak egy dolgot nem fogadtak el: a virslijét.
Insomnia márkanév alatt új szórakoztató irodalmi vonalat indít a Libri Könyvkiadó: már most keresik ehhez a fiatal, feltörekvő szerzőket.
Van egy ország, ahol az Apple nem tud érvényt szerezni az iPhone márkával kapcsolatos jogainak.
Négy új szalont nyitna idén a Ford, folytatva a magyarországi márkakereskedői hálózatának bővítését.
Németország polgárainál még mindig 13 milliárd, forgalomból kivont német márka található – közölte a központi bank.
A kedvenc márkáink gyakran ugyanahhoz az érdekkörhöz tartoznak.
A legfőbb riválisa idén is megelőzte a bajor autógyárat.
Ismét beelőzték a Google-t, évente 67 százalékkal növekszik a márkaérték.
A névnapja minden bizonnyal február 5-én lett volna annak a francia kislánynak, akit szülei kedvenc csemegéjük után szerettek volna elnevezni. A törvény éber őre azonban lesújtott. Biztos nem édesszájú.
Még 13 milliárd márka van "forgalomban" az euró bevezetése után 13 évvel Németországban
Hogy a Conchita Wurst énekesnő-márka villámgyorsan igen kurrens lesz, abban biztosak lehettünk. S azon sincs mit csodálkozni, hogy elsősorban kolbász-kategóriában jegyzik , ha egyszer őt magát is így hívják.
Nincs erősebb márka a világon a Ferrarinál – ez derült ki abból a tanulmányból, amelyet egy márkaértékeléssel foglalkozó brit szervezet készített.
A Brandirectory nemrég nyilvánosságra hozta, hogy melyik a világ 500 legértékesebb márkája. Az első helyen az Apple áll, az amerikai techóriást követi a dél-koreai Samsung és a Google. Az 500 cég közül 185 amerikai, a top 10-ben pedig 9 amerikai található.