#médiafogyasztás












A fiatal generáció alig kapcsolja be a tévét
 

A fiatal generáció alig kapcsolja be a tévét

A Z generáció fele nem néz már híradót, 44%-uk közösségi oldalakról tájékozódik. Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából.

hvg.hu hvg.hu


Amit minden digitális bennszülöttet nevelő szülőnek tudnia kell
 

Amit minden digitális bennszülöttet nevelő szülőnek tudnia kell

A kétévesnél fiatalabb gyerekek szüleinek azt javasolta az Amerikai Gyermekgyógyászati Akadémia, hogy szigorúan tiltsák el őket a televíziótól és bármilyen digitális eszköztől, amely képernyővel rendelkezik. A két évnél idősebb gyerekeknek pedig maximum kétórás „képernyőidőt” engedélyeztek az elmúlt tizenöt évben. – Egészen mostanáig. A változó idők szavára hivatkozva most feloldották szigorú tiltásaikat.

hvg.hu hvg.hu

Nem lesz több pucér nő a Playboyban
 

Nem lesz több pucér nő a Playboyban

A jövő márciusi lapszám már kihívóan pózoló, de nem meztelen nőkkel jelenik meg. A médiafogyasztási szokások változásával, a pornódömpinggel indokolt lépésre Hugh Hefner lapalapító is rábólintott.

hvg.hu hvg.hu


Sok a tévéfüggő, kevés a könyvolvasó
 

Sok a tévéfüggő, kevés a könyvolvasó

Egy átlagos, 15 év feletti magyar ember szabadidejének 46 százalékát tölti tévénézéssel, 24 százalékát rádióhallgatással, 15 százalékát pedig internetezéssel - ismerteti az Országos Széchényi Könyvtár felmérésének eredményét a Magyar Nemzet.

MTI MTI