#médiapiac



A propaganda akkor sikeres, ha nincs alternatíva
 

A propaganda akkor sikeres, ha nincs alternatíva

A gazdasági bizonytalanság és a kiszolgáltatottság magas labdát dob fel az olyan elnyomó hajlamú kormányoknak, amelyek szeretnék a médiát is uralni, ez látszik Magyarországon is – vallja Tófalvy Tamás médiaszakember, aki nemrég két könyvet is megjelentetett. Mindkettőben amellett érvel, hogy az emberi vágyak egyáltalán nem változtak, csak az internet új kapukat nyitott abban, ahogy olvasóként vagy zenerajongóként szórakoztató vagy informatív tartalmat keresünk.

Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám


2017-ben végig néma maradhat a Class FM
 

2017-ben végig néma maradhat a Class FM

Miközben a Rádió 1 vidéki "franchise" hálózatot épít, a Class FM a jogi huzavona miatt 2017-ben végig néma maradhat. A Class FM sávjáért közel nettó félmilliárdot kellene fizetni, a Rádió 1 viszont alig 57 millióért szerezhet kétmillió hallgatót.

hvg.hu hvg.hu




Tarol a napilappiacon a Mediaworks
 

Tarol a napilappiacon a Mediaworks

Nagy politikai befolyást jelent, ha az ország napilapjainak többsége az osztrák tulajdonú Mediaworks kezébe kerül, mert megkapja a versenyhivatali engedélyét a dunántúli újságok felvásárlására – írja piaci körképében a HVG e heti száma.

HVG HVG