#médiapiac





„Ilyen utoljára a középkorban volt” – a magyar médiahelyzet 2018-a
 

„Ilyen utoljára a középkorban volt” – a magyar médiahelyzet 2018-a

Vannak pillanatok, amit még szakértőként is nehéz elemezni. Van például valós értelemben vett médiapiac Magyarországon? Újságírás-e az, ami a kormányzati médiaholdingnál folyik? Urbán Ágnessel, a Mérték Médiaelemző Műhely kutatójával, egyetemi docenssel, a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének vezetőjével beszélgettünk.

Tóth Richárd Tóth Richárd


TGM: Puch!
 

TGM: Puch!

Miért engedte át a vagyonát és a sajtóját Spéder és Simicska? És Puch? És kinek? Vélemény.

Tamás Gáspár Miklós Tamás Gáspár Miklós




Ungár enyhíti a Fidesz médiatúlsúlyát, de a függetlenségre nem ő a garancia
 

Ungár enyhíti a Fidesz médiatúlsúlyát, de a függetlenségre nem ő a garancia

Ahhoz, hogy az LMP-s Ungár Péter médiatulajdonosként sikert érjen el, szisztematikusan kell építkeznie, de nem lesz könnyű dolga. Ugyanis a Fidesz annyira megfojtotta a helyi nyilvánosságot, hogy alig van számottevő független hang. Ami pedig van, azt elkötelezett emberek csinálják – nem feltétlenül eladásra. Ungár Péter nem hisz a független újságírásban, miközben egy vidéki, független lap vezetője úgy véli, a bajok ott kezdődnek, ha közvetlen politikai célokat szolgál egy újság.

Tóth Richárd Tóth Richárd