Aggteleken található a legnagyobb hazai Cadillac-gyűjtemény – fotógaléria
A legrégebbi autó 1905-ből származik, a legújabb példányok pedig a 90-es években hagyták el a gyártósort.
A legrégebbi autó 1905-ből származik, a legújabb példányok pedig a 90-es években hagyták el a gyártósort.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
Ma és holnap rendezik meg az idei Szilveszter Rallye-t, melyen közel 200 versenyautót lehet megtekinteni a Hungaroringen és környékén. A koronavírus árváinak felejthetetlen élményautózásban lehet részük.
Üléspróbát vettünk a Cadillac 80 éve nem létező testvérmárkájának egyik legendás autójában.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.
Ilyen egyedi formájú és furcsa technikájú orosz autó garantáltan ritkán jön szembe az utakon.
Az 5,16 méter hosszú oldtimerben a lehető legnagyobb kényelemben utazhatunk vissza egészen a 90-es évek elejére.
A több évtizedes múltra visszatekintő kocsi lényegében szalonállapotban várja új gazdáját.
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
November 7-én rendezték meg a London-Brighton klasszikus járműversenyt, ahol több mint 320 veterán autó vette be az utakat.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ez a patinás luxusautó nem más, mint egy négy keréken gördülő időkapszula.
A dobozos UAZ utasainak mostantól már nem kell megfőniük a kánikulai melegben.
A 25 ezer munkaóra alatt elkészített négykerekű időgép belsejét is felfedik az új képek.
Ez a teljeskörűen restaurált egykori szupersportkocsi egyenesen a 60-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
31 év alatt mindössze 45 ezer kilométert tettek meg ezzel a biturbó motorral felvértezett olasz sportkocsival.
Az orosz járgányt élete során végig garázsban tárolták, teljesen rozsdamentes.
Az olasz gyártó nemcsak 2021-es, hanem eredeti formájában is feltámasztotta a legendás szupersportkocsit.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.