Így éledeztek ma reggel Balatonfüreden a csodaautók – fotógaléria
A balatoni Concours d'Elegance-t érdemes élőben megnézni, de ha esetleg nem tud leugrani a Balatonra, akkor tekintse meg a rendezvény második napjának elején készített fotóinkat.
A balatoni Concours d'Elegance-t érdemes élőben megnézni, de ha esetleg nem tud leugrani a Balatonra, akkor tekintse meg a rendezvény második napjának elején készített fotóinkat.
Nem csak a Balaton partján közszemlére tett autókat néztük meg a Balatonfüred Concours d'Elegance első napján, hanem a rejtett kincseket felvonultató garázsba is bekukkantottunk.
Akinek az ereiben csak egy kevéske benzin is folyik, annak a hétvégén érdemes elugrania Balatonfüredre.
Mutatjuk a Kincsem Parkban megrendezett tavaszi gasztronómiai fesztivál érdekesebb járgányait.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 2 ezer kilométert tettek meg.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
A kevesebb, mint 50 ezer kilométert futott NDK kisautó élete során végig egy magyar család tulajdonában volt.
David Beckham az egyik tulajdonosa a cégnek, ami készítette.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.
Szabad szemmel is jól látható összeg ellenében cserélt gazdát ez a sokak számára kellemes emlékeket felidéző amerikai sportkocsi.
Ebből a gyönyörű olasz sportkocsiból még a gyakorinak nagy jó indulattal sem nevezhető F40-nél is sokkal kevesebb példány készült.
Ebből a remek terepjáróképességű Kacsából alig néhány száz példány hagyta el a gyártósort.
Ilyen négykarikás sportos luxusautó garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon, és most akár le is csaphatunk erre a példányra.
A hófehér kisautóért kapott összeget jótékonysági célokra fordítják.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
A befolyt pénzből veterán katonák gondozását támogatják majd.
Garantáltan ritkán jön szembe az utakon ilyen olasz sportkocsi, melyre mostanság nemcsak a vezetési élmény miatt, hanem akár befektetési szándékból is érdemes lehet lecsapni.