Szuperritkának számít egy ilyen 1966-os Volkswagen lakóautó
Ezernél is kevesebb készült belőle, amit az árcédulája is hűen tükröz.
Ezernél is kevesebb készült belőle, amit az árcédulája is hűen tükröz.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Minden idők egyik legismertebb filmes versenyautója a Gulf-festésű kék-narancs Porsche.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Az éppen új gazdára váró II-es Volkswagen Golfnak az eredeti számlája is megvan.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Az 1970-be visszarepítő különleges kabrióról nem túlzás azt állítani, hogy szalon állapotnak örvend.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
A román diktátor Mohammad Reza Pahlavitól, Irán utolsó sahjától kapta az autót elismerése jeléül.
Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.
A legendás autó ezen példánya akár 300 millió forintnál is többet érhet.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.