Átépítik a parkolót a cinkotai HÉV-állomásnál, több lesz a hely
Az Ostoros út páratlan oldalán lévő parkoló átépítésével és bővítésével új P+R és B+R parkolót alakítanak ki a cinkotai HÉV-állomásnál. Az ott található buszfordulót is felújítják.
Az Ostoros út páratlan oldalán lévő parkoló átépítésével és bővítésével új P+R és B+R parkolót alakítanak ki a cinkotai HÉV-állomásnál. Az ott található buszfordulót is felújítják.
A nap hírei - amiről ma este beszélnek. A Kúria szembeszállt a kopaszokkal (és azokkal, akik őket mozgatják). Orbán aszerint beszél a Merkelről, hogy éppen kihez szól - másképpen a közrádióban, megint másképpen egy bajor politikus előtt. Budapestnek új szlogene van, frappáns, nézzék meg! Bizakodnak a rákkutatók, remélik, hogy a betegség Achilles-sarkát fedezték fel.
Új szlogent, logót és címert is kap Budapest - jelentette be pénteken Tarlós István. A főváros kimarad az államosított turizmusból, a budai fonódó villamos március 14-ére teljesen kész lesz, de Újpalotára egyelőre biztos nem megy majd villamos, a Petőfi híd előtt a Lánchidat kell felújítani, de még a vizes vébé előtt 3 milliárdból megcsinálják a Róbert Károly körutat is.
Februárban a közgyűlés eltörölte az utólagos parkolójegy bemutatási lehetőséget, így ha valakit úgy büntetnek meg, hogy amúgy volt parkolójegye, az már sehogy sem mentesülhet a büntetés alól.
Nem csak Magyarországon szokás a mozgássérültek parkolóhelyeit jogtalanul és pofátlan módon elfoglalni. Portugáliában nagyon ötletes akcióval vágtak vissza ez ellen.
Nemcsak Budapesten, a világ más városaiban, köztük Bécsben is borzolják a villamosvezetők és az utasok idegeit szabálytalanul parkoló autók. Az osztrák főváros egyik kerületében, a 37-es villamos egyik megállójánál olyan szenzorokat helyeztek el, amelyek érzékelik, ha a járművek belógnak a pályára, és akadályozzák a villamos haladását. A sofőröket pedig kijelzőn figyelmeztetik, ha szabálytalanul álltak meg az autójukkal. A rendszert egyelőre tesztelik.
A jövőben a parkolók létesítésekor minden 100 parkolóhely után 10 helyet úgy kell kiépíteni, hogy ott elektromos járművek töltőállomását lehessen kialakítani.
Ha a VII. kerületi Bethlen Gábor utcában szabálytalanul parkoló teherautós olvassa ezt a hírt, kérjük, álljon már odébb.
Pedig mekkora trükk. Csak nagyon aljas.
2015. december 12. (szombat) munkanap, ezért ezen a napon is kell parkolási díjat fizetni, a szokásos hétvégi díjmentességgel szemben. Szombaton egyébként, a december 24-ét dolgozzuk le.
Egy ügyvéd szerint a kerületi közfelügyelő-társaságok nem küldhetnek fizetési felszólítást, ráadásul visszamenőlegesen nem használhatnak fel személyes adatokat.
Máskor kétszer is meggondolja, hova parkol az az autós, akinek járművét kutyaürülékkel kenték össze a XIII. kerületben.
A zöld rendszámmal rendelkező járműveknek ingyenes a parkolás Budapest II. kerületében. A döntés a kerület minden fizetőzónájára vonatkozik.
Egy végtelenül egyszerű művelet is végtelenül sokáig tud tartani.
Gyermekkorunk egyik kedvenc játékszere a roller, komolyabb kiszerelésben, elektromosan hajtva, sokkal többre hivatott. Praktikus városi közlekedési eszköznek is kiváló. Kicselezi a BKV-t, a dugót, akár munkába járni is remek – feltéve, ha a kiszemelt célállomások az akkumulátorok kapacitásán belül vannak. Teszteltünk egy ilyet.
Csütörtöktől éles üzemben működik a belső-óbudai parkolási rendszer. A két zónában összesen 12 ezer parkolóhely található – közölte Óbuda-Békásmegyer önkormányzata.
A sharing economy, vagyis a közösségi megosztáson alapuló gazdaság, úgy tűnik, újabb területet hódít meg, és magánautókkal árasztaná el az autóbérlési piacot. Mindezt úgy, hogy megoldaná a reptéri parkolás költséges problémáját is. Na de mi van, ha az ön autóját bérbe vevő balesetet okoz, vagy gyorshajtáson kapják?
Két visszásságot is az autósok számára kedvező módon kell megváltoztatni.
Szeptember végéig meghosszabbítják az óbudai fizetős parkolás tesztidőszakát, hogy valamennyi arra jogosult igénybe tudja venni a kedvezményeket – közölte a III. kerületi önkormányzat hétfőn.
Az Üllői út vége, Vecsés és Gyál kezd egy gigantikus parkolóplaccá válni, olyan sokan vágnak bele a repülőtéri parkolás bizniszbe. Egy-egy helyen főszezonban több száz autó parkolhat, az utasokat szállító kisbuszok pedig éjjel-nappal pörögnek. Vagyis aligha véletlenül akarja sok vállalkozó ezt csinálni. Ezzel szemben az üzemeltető cégek hivatalos számai azt mutatják, mintha ez egy katasztrofálisan rossz üzlet lenne.