Óriási szélvihar várható a hétvégén, a közútkezelő azt kéri, csak az üljön autóba, akinek nagyon muszáj
És a parkolással sem árt vigyázni, ugyanis a szél miatt ágak, vagy teljes fák is leszakadhatnak.
És a parkolással sem árt vigyázni, ugyanis a szél miatt ágak, vagy teljes fák is leszakadhatnak.
Az érintett vállalkozások csupán véletlenül akadtak horogra, nem parkolási ügyekben indultak nyomozások, hanem NAV-ügyek miatt.
Óránként 440 forint lesz a parkolás, az intézkedés a zöld rendszámos autókra és a motorkerékpárokra is érvényes.
A kivételnek számító részek főleg az I. kerületben találhatóak.
Budapest lehet a tizedik település, ahol a környezetkímélő autóknak is fizetniük kell a parkolásért. Ez azonban nem lenne indokolt, és komoly lavinát indíthat el.
A Matild Palace előtt álló sokmilliós kocsikban közös, hogy szélvédőjük mögött áruszállítás feliratú kártya van, amelyen a hotel logója is szerepel.
A II. kerületben és Újbudán is drágább kategóriába soroltak át területeket, Józsefvárosban pedig a Rákóczi téri mélygarázs díját emelték.
Ravasz trükk, de lebuktatták őket.
A bevásárlóközpont szigorít a parkolási feltételein is.
Az első autó parkolásáért 18-30 ezer forintot kell majd fizetni, míg a másodiknál már jobban ki kell nyitni a pénztárcát.
Érdemes figyelni, mert bírság jár majd annak, aki este jogtalanul elfoglalja valamelyiket.
Szóváltásba keveredett egy férfi a parkolóőrökkel a VII. kerületben, miután nem volt parkolójegye. Annyira dühbe gurult, hogy elment a közeli műhelyébe a vágókorongos sarokcsiszolójáért, majd nekiesett a jegyautomatának.
A korábbinál egységesebb parkolási rendszert vezettek be Budapesten, ami egyben drágább is lett az autósoknak. Az első nap tapasztalatai szerint úgy tűnik, az autósok jó része már beárazta az új helyzetet.
Pokorni Zoltán, a XII. kerület és Őrsi Gergely, a II. kerület polgármestere közös javaslatot nyújt be a Fővárosi Közgyűlés elé.
A díjmentesség háztartásonként az első autóra vonatkozik, a második autóra zónától és típustól függően eltérő mértékű kedvezmény jár.
Ahogyan nő a számuk, úgy tűnik, úgy csökkennek a velük kapcsolatos kiválságok.
A több mint két tonnás nagyvasak nem is parkolhatnának a járdán.
Másutt viszont a büntetés helyett inkább a megelőzésre, figyelmeztetésre koncentráltak az önkormányzatok.
Pokorni Zoltán és Őrsi Gergely hiába fogott össze, jogilag ingoványos terepre tévedtek, a Fővárosi Közgyűlés pedig végül csak arról tudott dönteni, hogy május 31-ig tárgyalják a kizárólag lakosoknak fenntartott nem fizetős parkolóhelyek kérdését.
Ajánlott előre tervezni, nem minden hétvégi rutin lesz működőképes október 15-én.