Véletlenül a Samsung telefonját reklámozta az Apple
Feltűnt egy hajlítható okostelefon az Apple hivatalos kínai közösségi oldalán, de ez nem egy iPhone, hanem a Samsung egyik új készüléke volt.
Feltűnt egy hajlítható okostelefon az Apple hivatalos kínai közösségi oldalán, de ez nem egy iPhone, hanem a Samsung egyik új készüléke volt.
Pánikba eshetett, ezért zuhant tengerbe a 19 éves lány, akit előzetes tapasztalatok nélkül, a tengerpartról választottak ki, hogy egy reklámklipben szerepeljen.
Egyelőre úgy tűnik, nincs veszélyben a reklámszakma: a mesterséges intelligenciával készíttették el egy képzelt pizzéria reklámját, az eredmény pedig több szempontból is különös lett.
A film koncepciója talány.
Jogilag valószínűleg nehéz belekötni a Huawei új hirdetésébe, etikusság szempontjából viszont mindenképpen aggályos az a reklám, amely az új készülékek fotózási képességeit villantja meg.
Az olcsó, szokatlan marketingmegoldások elképesztően hatásosak lehetnek: a márka neve vírusként terjed, miközben az eladások az egekbe szöknek.
Mi történik, ha egy kajmán elé tartunk egy sportcipőt- jelesül egy gyöngyházas Lacoste csukát? Nagyjából az, amit várnánk. Vagy mégsem?
Attól függetlenül, hogy ki milyen üdítőitalra szavaz a nyári hőségben, el kell ismerni, hogy a Coca-Cola egy igazán...
A Kreatív Magazin listát állított össze az elmúlt húsz év legjobb magyar reklámvideóiból.