Szörnyethalt egy fiatal nő, mert pánikba esve kioldotta magát az ernyőjéből és lezuhant
Pánikba eshetett, ezért zuhant tengerbe a 19 éves lány, akit előzetes tapasztalatok nélkül, a tengerpartról választottak ki, hogy egy reklámklipben szerepeljen.
Pánikba eshetett, ezért zuhant tengerbe a 19 éves lány, akit előzetes tapasztalatok nélkül, a tengerpartról választottak ki, hogy egy reklámklipben szerepeljen.
Egyelőre úgy tűnik, nincs veszélyben a reklámszakma: a mesterséges intelligenciával készíttették el egy képzelt pizzéria reklámját, az eredmény pedig több szempontból is különös lett.
A film koncepciója talány.
Jogilag valószínűleg nehéz belekötni a Huawei új hirdetésébe, etikusság szempontjából viszont mindenképpen aggályos az a reklám, amely az új készülékek fotózási képességeit villantja meg.
A Kreatív Magazin listát állított össze az elmúlt húsz év legjobb magyar reklámvideóiból.