Második világháborús bomba robbant egy japán reptéren
A reptér korábban kamikazebázisként működött.
A reptér korábban kamikazebázisként működött.
Kilátásban volt, hogy megszűnik a folyadékkorlátozás a reptereken, de az EU visszalépett a változtatástól.
Egyetemistaként szeretett volna eljutni a barátnőjével Portugáliába, de nem volt pénzük közvetlen járatra jegyet venni. A barátnőjéből azóta a felesége lett, Oliver Dlouhý pedig ma már egy 900 fős cég élén évente millióknak segít megtalálni, hogyan juthatnak el olcsóbban úticéljukhoz. A Kiwi.com alapító-vezérigazgatója arról is beszélt a hvg360-nak, hogyan lett a Ryanairrel folytatott többéves konfliktusukból hirtelen együttműködés, hogyan látja a mesterséges intelligencia szerepét az ügyfélszolgálatok jövőjében, és miért nem érdemes lemondanunk a repülésről a fenntarthatóság jegyében.
A Letzte Generation aktivistái négy reptéren akcióztak, Kölnben és Nürnbergben egy időre le is állt a repterek forgalma.
Csütörtökön reggel klímaaktivisták akciója miatt egy időre fel kellett függeszteni a frankfurti repülőtér működését. A kifutókat valamivel nyolc óra előtt újra meg tudták nyitni, azonban a nap további részében is komoly késésekre kell számítaniuk az utasoknak.
A lakók csak azt látják, hogy az önkormányzat felvásárolja a telkeket, arról nem tudnak, hogy a helyi reptér bővítése hogyan érinti majd őket. Videó.
Közel egy hétig volt zárva a reptér, miután a hőségben megsérültek a kifutópálya betonelemei.
Az eddigi különadókat meghosszabbították és néhány újat bevezettek, miközben korábbi zárolások részleteiről döntöttek; bajban van a magyar akkugyártás, a kormány pedig EU-s lobbival rendezné a helyzetet; lassult egy kicsit az inflációnk. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A tartós nagy melegben egymásnak feszült, és megsérült két betontábla a debreceni kifutón. Lehet, hogy egy hétig is eltart a javítás, de a bezárás vasárnapig biztos. A reptér lezárása több tucat járatot és több ezer utast érint. Az érintett járatok egyelőre Budapestről indulnak és oda érkeznek. Egy ciprusi Wizz Air-járat fél nappal később indul.
Nem mindenki örül a névváltoztatásnak, Milánóban több mint 100 ezer ember írt alá tiltakozó petíciót, de véletlenül épp a néhai Berlusconi szélsőjobbos populista jóbarátja a közlekedési miniszter.
Vitályos Eszter szerint azért sem kapnak megfelelő tájékoztatást az utasok a járatkésésekről, mert a földi kiszolgálók nem akarják vállalni a felelősséget.
Tavaly már történt ugyanitt hasonló betörés.
A sérültek száma nyolc és négy autó is megrongálódott.
A légitársaság szerint azok, akik közvetítőn keresztül vagy utazási irodánál vásárolták meg a repülőjegyüket, lehetséges, hogy csak késve kapnak tájékoztatást arról, mi történt a járatukkal.
Szerencsére éppen nem volt nagy a forgalom.
Itt a nyár, nagyobb a reptéri forgalom, így buszból is több kell.
Kicsit több, mint 1400 milliárd forintból megvette az állam a Budapest Airportot; ehhez képest aprópénz az a pár száz milliárd forint, amellyel kormánykedvenc ingatlanosok üzleteit mentették meg; a politikusok mellett a napelemesek is attól félnek, mi jön a választás után. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A Felsőcsatári út közelében, a benzinkútnál történt a baleset a BKK tájékoztatása szerint
Már a kezdeti lépés is dollármilliárdokat emészt fel, de a dubaji uralkodó meg van győződve róla, hogy az eddig másodrendű repülőtérként kezelt Al-Maktúm lesz majd nemhogy az ország, de a világ legnagyobb nemzetközi repülőtere.
A Heathrow, a Gatwick és a manchesteri reptér is engedélyt kapott a halasztásra, egyelőre nem lesz könnyebb átjutni a biztonsági ellenőrzésen.