Egyetlen példány létezik a Lamborghini Aventador J-ből, aminek még szélvédője sincs
300 km/h-val így is tud menni, ami ilyen esetben nem a legnagyobb élmény.
300 km/h-val így is tud menni, ami ilyen esetben nem a legnagyobb élmény.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.
A kiváló állapotúnak ígérkező limitált szériás bajor sportkupéval eddig kevesebb, mint 55 ezer kilométert tettek meg.
Sokan lenézik a 4 hengeres erőforrást, de az új Mustang ezzel a motorral is igen komoly gyorsulásra képes.
Karbonszálas elemek, sárga bőr és megnövelt teljesítmény az új Mansory Ferrariban.
Olaszországban is éppen valami hasonlóra készülnek, friss jogosítvánnyal tilos lesz sportkocsikat vezetni.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
Egyes modellek ára közel 25 millió forinttal emelkedett pár hónap alatt.
A Volkswagen limitált szériás kivitellel int búcsút a manuális váltós Golf GTI-nek.
A látványos kialakítású új Alfa Romeo Romeo 33 Stradale biturbó V6 és tisztán elektromos változatban támad.
A kis kétüléses újdonság teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
Az új kétajtós AMG GT motorját nem igazán érheti kritika, messze átlag feletti tömegét viszont nagyon is.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Egyes kereskedők messze a listaár felett kezdték értékesíteni a vadonatúj izomautót.
A biturbó V8-as motorral szerelt AMG 63 alig több, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Az 1,7 milliárd forintos hiperautó kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A Mercedes-AMG SL63 Manufaktur Big Sur designját az Egyesült Államok nyugati partjának hangulatos naplementéi ihlették.