Közúti versenyautó ez a 170 millió forintos DTM AMG
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Mutatjuk, hogy hogyan fest egy a sportosság és a luxus határmezsgyéjén egyensúlyozó igen ritka Treser Audi Super 200 kívül-belül.
Arrafelé a parkolóházak eldugott részein komoly kincsek laknak.
Retró designnal és akár 1000 lóerős teljesítménnyel hódít a legfrissebb GT-R.
A vadonatúj Mercedes-AMG SL63 S E Performance nemcsak tömeg, hanem csomagtartóméret fronton is komoly kihívásokkal küszködik.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
A Taycan csúcsmodellje, a Turbo S minden korábbinál fürgébbé vált.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
A vezetési élményt hajhászók körében közkedvelt francia modell magasabb alapfelszereltséggel és egy új R Turini kivitellel támad.
Az olasz gyártó hibrid szupersport-kocsija még a legendás LaFerrarinál is hét tized másodperccel gyorsabb a cég tesztpályáján, Fioranóban. Ez bizony jó ajánlólevél a legfinnyásabb sportautó-ínyenceknek is.
Amerikai, chilei, francia, kanadai, német és svájci segítők révén jutott fel extrém magasságba az alaposan megemelt különleges Porsche 911.
A 3 másodperces 0-100-as szintidejű apróság a legendás MR2 szellemi örököseként az új elektromos Porsche Caymannal rivalizálhat. Testközelből ismerkedtünk meg a látványos Toyota FT-Se-vel.
Az egyedi tervezésű sporteszközzel abszolút egyedi stílusban lehet közlekedni a havon, ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
Nem mintha bajban lenne a cég.
A hatalmas és ólomnehéz elektromos pickup padlógázra jobban gyorsul a legtöbb normál sportkocsinál.
A DTM emlékeket felidéző sportautó 21. századi változata több mint 300 millió forintba fog kerülni.
A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
A szemrevaló külsejű Karma Kaveya kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és közel 300-zal képes hasítani.
A csúcskategóriát képviselő Audi R8 egy látványos videót is kapott búcsúként.