Autók ütköztek az M3-ason Hajdúnánásnál, volt, akit újra kellett éleszteni
A Vásárosnamény felé vezető oldalon, a 198-as kilométernél lezárták az M3-as sztrádát a péntek esti baleset miatt.
A Vásárosnamény felé vezető oldalon, a 198-as kilométernél lezárták az M3-as sztrádát a péntek esti baleset miatt.
A Budapest felé vezető oldalon útfelújítások zajlanak, ez okozza a fennakadást. A sor Herceghalomtól Tatabányáig tart.
A megrongálódott járművek több sávot is elfoglalnak a Budapest felé vezető oldalon.
A forgalom egy sávon halad, több kilométeres torlódás alakult ki az M5-ösön Szeged felé.
Egy román férfi abban a tudatban vezetett több száz kilométert, hogy párja a kocsiban van, pedig órákkal korábban kiszállt egy Szegedhez közeli pihenőhelynél.
163-ig jutott. Nem érti, hogy a javítás helyett miért sebességkorlátozással próbálják kezelni a problémát.
Újít a rendőrség, idén kevesebbszer mérnek majd a sztrádák mentén.
A forgalmat rendőr irányítja, a külső és a leállósávon lehet most haladni Budapest felé.
Egy durva buszbaleset után nyúltak hozzá az M70-es egysávos szakaszaihoz 2011-ben. 2019-ig az ígéretek szerint megépítik a hiányzó jobb pályát, és szélesítik a meglévő szakaszokat.
Egy korábbi baleset miatt egyébként is lassabban lehetett haladni az M3-ason, az újabb karambol miatt pedig óriási lett a dugó.
A Budapest felé vezető oldalon a 23-as és a 28-as, valamint a 38-as és 42-es kilométer között dolgoznak a munkások.
Épül az M44 gyorsforgalmi autóút, amelyen összesen nagyjából 200 milliárdot keres majd a cég.
Zajvédő falat építenek, emiatt zárnak le sávokat és korlátozzák a sebességet.
A sztráda fővároshoz közeli szakaszain dolgozik a következő hónapokban a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Az állapotjavító munkálatokra 4,5 milliárd forintot költenek.
A Budapest felé vezető oldalon futott egymásba négy autó.
Megmérik a teherautók súlyát hétfőn a Lajta pihenőhelynél, egyelőre tesztüzemben. Azt ígérik, hogy egyelőre nem büntetnek majd.
A baleset az M1-es sztráda Budapest felé vezető oldalán történt. Senki nem sérült meg.
A kormány szerint az M8-as az egész ország számára kiemelt fejlesztés lenne, mert három meglévő autópályát kötne össze. Most az egyik szakasz építését készítik elő, az építkezés 2023-ban indulhat.
Az M51-es és az 51-es utakra terelik a forgalmat az M0-ásról Dunaharasztinál.
A román közlekedési miniszter szerint a magyar-román határhoz elérő öt kilométeres szakasz lesz az első, amelyet megépítenek.