Új Audi Sport Quattro járt a 100 ezer lájkért
A négykarikások régen várt autójáról készült videót tett közzé az ingolstadti márka. Az ajándék apropója, hogy 100 ezren kedvelik már a kocsit a német Facebook-profilján.
A négykarikások régen várt autójáról készült videót tett közzé az ingolstadti márka. Az ajándék apropója, hogy 100 ezren kedvelik már a kocsit a német Facebook-profilján.
Talán nem túlzás a világ egyik legbrutálisabb quadjának titulálni azt a négykerekűt, amellyel a Lazareth nevű francia műhely állt elő. A Wazuma V8F Matt Edition fantázianevű járgányban egy V8-as Ferrari-erőforrás, valamint hatfokozatú szekvenciális váltó dolgozik.
A Supercar System egy nemrég indult vállalkozás, amely V8-as motorral szerelt sportautókat készít negyed annyiért, mint amibe egy Ferrari kerül.
Csak igazi kiváltságosoknak adatik meg, hogy Aston Martin One-77-et birtokoljanak: az autó nemcsak az ára, hanem a korlátozott példányszáma miatt is igazi csemege, hiszen mindössze 77 példány készült belőle.
Ránézésre nem nagyon más mint bármelyik „utcai” változata, csak a sebességmérő nem akar megállni.
A Zeod RC hibrid versenyautóval a jövő évi LeMans-i 24 órás versenyen indulnak a japánok.
A V12-es motor 800 lóerős csúcsteljesítményét 9 ezres fordulatszámnál adja le, lúdbőröztető hangok kíséretében.
A Lykan HyperSportból mindössze hét darab készül, az ára pedig kétszerese egy Bugatti Veyronnak.
Az olasz autómanufaktúra féltve őrzött titokként kezeli járműveinek árlistáját. Néha azért elcsípni ezt-azt.
A 8,4 literes V10-es motorból, turbófeltöltő nélkül csaltak elő plusz 64 lóerőt a gyári teljesítményhez képest.
A kormánynál látszólag egy tapasztalt pilóta foglalt helyet, azonban a füvön megcsúszó autót már ő sem tudta megfogni a túl nagy sebesség miatt.
Megszokhattuk már, hogy amikor a Novitec Rosso nevű tuningműhely hozzányúl valamelyik Ferrarihoz, abból mindig valami vad dolog sül ki. Ennek szellemében fogant a német mesterek legújabb alkotása, az F12berlinetta átdolgozása is.
Nem csak a gyúlékonynak kikiáltott olasz típusok kaptak lángra az idei hőségben, hanem egzotikus angol és német sportkocsik is.
52 millió dollárért, azaz nagyjából 11 milliárd forintért cserélt gazdát a múlt hónapban egy 1963-as évjáratú Ferrari 250 GTO, amely ezzel élre állt a világ legdrágább autóinak listáján.
Az 1400 lóerős One:1 a világ leggyorsabb utcai autója lehet, ha megvalósul.
Az Aventador 700 lóereje összecsap az F12 Berlinetta 740 paripájával.
Elképesztő és fenhéjjázó pénzszórásnak tűnik egy rendszámért hárommilliárd forintnyi összeget kifizetni, még ha mindez az arab világban is történik. Szerencsére van más magyarázat is.
A mai felnőttek még talán emlékeznek arra, amikor kis ábrát a könyv sarkára rajzolva mozdulatonként kisfilmet csináltak.
Egyre közelebb kerül a Diósförgepatonyban működő manufaktúra kitűzött céljához, hogy piacra léphessen új szuperautójával a Praga R1-essel. A nagy hagyományokkal rendelkező autógyártó 107 éve gyárt teherautótól kezdve repülőgépekig sok mindent. Most megmutatták sportautójukat az egyik lehetséges piacnak Amerikának.
Legalábbis ezt várják a márka szakemberei a 2016-ban érkező, V12-es motorral szerelt újdonságtól.