Rúzsokat és púdereket eldobni: megjött a fülsmink
A trend Anthony Vaccarello egyik párizsi show-ján jelent meg, és azóta is töretlen népszerűségnek örvend.
A trend Anthony Vaccarello egyik párizsi show-ján jelent meg, és azóta is töretlen népszerűségnek örvend.
A 80-as években, de még a 90-es években is jellemzően a panellakások nappaliján díszelegtek a főként erdőt és más tájképeket ábrázoló, egész falat beterítő, nem egyszer mérsékelten precízen ragasztott fotótapéták. Most megint visszatértek, de végre olyan gyönyörűek és ízlésesek, ahogy annak idején kellett volna lenniük.
Akkora sikernek bizonyult a londoni meztelen étterem, hogy a világ több városában is követőkre talált az úgynevezett „foodies for nudies” jelenség.
Egy kutatás kiderítette, hogy a 25 év alatti britek tévézéssel töltött ideje komolyan lecsökkent.
Új őrület a Nagy Almában: a nagy melegben feketét nyalnak. Egy amerikai fagylaltozó világelsőként kanalazza a tölcsérekbe az éjszínű hűsítőt, amely után akkora az érdeklődés, hogy akár háromnegyed órát is türelmesen sorba állnak érte a népek.
Egy ártatlan voga óra (a jóga és a voguing táncstílus sajátos elegye) utáni péntek esti iszogatásnak indult, ám egy idő után rendszeressé vált, mára pedig mozgalommá nőtte ki magát világszerte a healthonism. 2016 egyik új fitnesztrendje, az egészséges és a hedonista életmód bizarr keveréke.
Ha eddig nem nyomasztotta volna a gondolat, hogy mindig lehet szebb és tökéletesebb, akkor most itt egy újabb szépségtrend, ami ráerősíthet erre az érzésre. A testkontúr most azt célozza meg, hogy minél „szebb” felsőtestet varázsolhassanak maguk a hölgyek alapozó, púder, bronzosító és sminkecset segítségével.
Ahogy megszokhattuk, az igazán bizarr és zavarba ejtő trendek, jelenségek és mozgalmak Japánból erednek. A vérbeli arisztokrata író, aki egész életét igazi kékvérűként élte le, valószínűleg sosem gondolta volna, hogy fő művéből kiindulva japán lányok fognak virágzó szubkultúrát alakítani.
Csúnyán megcsúfolja új reklámjában a YOLO-életérzést egy palackgyártó cég, ami kegyelemdöfést ad az egyébként is divatjamúlt trendnek, pedig alig több mint egy éve, még Bajnai is így üzent Brüsszelnek.
Emlékszik még, hogy nézett ki Madonna vagy Cyndi Lauper a 80-as években? – Nem? Akkor most muszáj lesz.
A nyolcszoros Grammy-díjas barbadosi énekesnő 2014 decemberében kötött szerződést a Pumával: a német vállalat arca és egyben kreatív igazgatója lett. A friss adatok fényében igencsak úgy tűnik, a cég jól járt Rihannával, mert népszerűségükkel együtt bevételeik is folyamatosan növekszenek. Az énekesnő első Puma-kollekciója jövőre érkezik.
Néhány hete a magyar mozikban is játsszák az Adaline csodálatos élete című amerikai filmet, melyben a 29 éves főhősnő egy baleset következtében nem öregszik tovább. Az egész sztori nem más, mint egy divattörténeti utazás. A film nyomán összeszedtünk, hogyan változott az öltözködés a 20. században.
Álmodozók, iskolázottak, kreatívak, fiatalok és jól öltözöttek. A hipszter, mint olyan már 2014-ben meghalt, és ha még nem tűnt volna fel, itt vannak az újabb közellenségek, a yucciek (ha magyarosan jobban esik: jákkik vagy jukik). Mostantól ők diktálnak, úgyhogy ideje megismerni őket, és pontosan meghatározni, mi tesz valakit jukivá Magyarországon?
Az idei Vodka Masters versenyen újabb négy érmet szerzett egy lengyel vodka. Elismeréseinek gyűjteménye immáron akkora, hogy jelenleg a világ legtöbbször díjazott vodkájaként tartják számon. Szakmai vezetőjük szerint a lengyel vodka egyedi karaktere nemcsak a zsűri szerint meggyőző, de a nemzetközi koktél trendeket is új irányba tereli.
Az megvan, hogy a cipő talpába szerelt kerekek "gombnyomásra" görkorivá alakítják át a csukát? Az övroller ennek, a hordható közlekedési eszköz kategóriának egy felnőtt, ugyanakkor fiatalos és trendi terméke. Ja, és egy soproni egyetemista találmánya.
Az amerikai tinik erős tempóban elkezdték hanyagolni, vagy ahogy ők mondanák, diszlájkolni a Facebookot. Egy friss kutatásból az is kiderül, mit használnak szívesebben.
Az USA-ban sorra nyílnak a rovarfarmok, amelyek a rovaréttermeket látják el rovaralapanyaggal.
Mit gondol, mennyi időt töltünk mobiljaink alkalmazásainak használatával? Sokat, és az Egyesült Államokban - ahonnan a trendek hazánkat is el szokták érni - olyan adat derült ki erről, ami tényleg mérföldkő az appok történetében.
Van már évtizede is, hogy kitört a muffinláz, és aki csak tehette, beszerezte a spéci sütőformát szenvedélye tárgyának ideális megtestesítésére. Mára sok háztartásban porosodik legalább egy, külön erre a sütire kialakított, több lyukú alkalmatosság. Mit kezdjünk vele, ha már új időknek új szele fúj a konyhában?
A London-Párizs-Milánó-Frankfurt európai divattengely továbbra sem ér el Budapestig, ám az elmúlt évekhez képest így is tekintélyes fejlődésen ment keresztül az utcai divat Magyarországon. Persze van még mit behoznunk: első lépésként például öltözzünk magabiztosabban és fejlesszük a szépérzékünket. Két szakértő megmondja, mi a baja a magyar nőknek, és hogyan csinálhatnák jobban.