Turbó és villany nélkül is 866 lóerős ez az új Ferrari
A hatalmas teljesítmény többek közt a nagy lökettérfogatnak és a hatalmas fordulatszámnak köszönhető.
A hatalmas teljesítmény többek közt a nagy lökettérfogatnak és a hatalmas fordulatszámnak köszönhető.
Az újdonság 167 lóerővel licitál rá a legerősebb gyári E30-as M3-ra.
Nem, ez a GTD nem egy sportos hangulatú dízel VW, hanem egy méregerős amerikai izomautó.
A Mercedes-AMG SL63 Manufaktur Big Sur designját az Egyesült Államok nyugati partjának hangulatos naplementéi ihlették.
A 150 millió forintos ár miatt vélhetően ritkán jön majd szembe az utakon ilyen Range.
A közel 1000 Nm nyomatékú biturbó V8-as kombiban egy komplett család és megannyi csomag is minden további nélkül elfér.
A C-osztály legsportosabb változata hiába igen erős és nagyon gyors, több sebből is vérzik.
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
A 6 literes benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni közel 240 eddig szunnyadó lóerőt.
A Hennessey Venom F5 Revolution Roadster ára meghaladja az 1 milliárd forintot.
Fény derült a V6 helyett immár csak 4 hengeres motorral szerelt új AMG SUV árára.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg picit túl szerénynek találja a bajorok új flagship szedánjának külső megjelenését.
A japán gyártó 400 lóerőnél bőven erősebb szedánja nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
Új gazdára vár a 10 évvel ezelőtt debütált, Leonardo DiCaprio nevével fémjelzett hollywoodi film szemrevaló Countach szupersportkocsija.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
Az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és jobb kezelhetőséggel támad a vadonatúj Nismo verzió.
A farmotoros sportkocsi lesz a német gyártó utolsóként elektromosra váltó modellje.
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.
A különleges Continental GT-ért több mint 140 millió forintot kérnek el.