Íme a Mercedes legfrissebb 843 lóerős biturbó V8-as újdonsága
A fejlesztők csak óvatosan nyúltak hozzá a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 ajtós kupéhoz.
A fejlesztők csak óvatosan nyúltak hozzá a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4 ajtós kupéhoz.
Jelek szerint sikerült találni közel 150 eddig szunnyadó lóerőt az Urus kiváló biturbó V8-as motorjában.
A motorsport és a tuningipar régóta meghatározó cége a jellegzetes dizájnjával ismertté vált műhely, de az elmúlt másfél évtizede nem éppen a stabil működésről szólt.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Elvégre a Monster elég jó név az autósportban.
Alaposan megnehezítették a száguldozást.
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári alapmodellt esetleg picit unalmasnak találják.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Az erősítőkúrán átesett Cadillac CT5-V Blackwing bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A VW ID.X Performance villanyautó igen komoly, akár BMW M-szintű menetteljesítményekkel kecsegtet.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
A 6 hengeres őszinte BMW jobban mozog, mint az igen fejlett, de nagyon nehéz hibrid technikát felvonultató 4 hengeres Mercedes.
A két turbóval megfújt V6-os motorban sikerült még találni 86 eddig szunnyadó lóerőt.
A Volkswagen limitált szériás kivitellel int búcsút a manuális váltós Golf GTI-nek.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, hát még ebben az új verziójában.
A kiváló 5 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni 78 eddig szunnyadó lóerőt.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.