A német rendőrség legmenőbb járműve a tuningolt villanybusz
Régi szép hagyománya a német rendőrségnek minden évben előállni valami meglepő autóval.
Régi szép hagyománya a német rendőrségnek minden évben előállni valami meglepő autóval.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki egy kicsit sportosabbá szeretné tenni kényelmes V-Klasséjét.
Megérkezett a vadonatúj CLE Coupe eddigi legnagyobb teljesítményű AMG kivitele.
Itt a megoldás azok számára, akik a Tesla elektromos pickupját esetleg egy kicsit unalmasnak találják.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
A DTM emlékeket felidéző sportautó 21. századi változata több mint 300 millió forintba fog kerülni.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
A közelmúltban piacra dobott vadonatúj Mustangból megérkezett a GT California Special verzió.
A kompresszoros 6,2 literes benzinmotorral szerelt Dodge-ok nyomatéka megközelíti az 1300 Nm-t.
Egy méretes kompresszor gondoskodik a nem csekély extra teljesítményről.
Íme a megoldás arra az esetre, ha egy kicsit egyedibb külcsínű AMG EQS-re vágyunk.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.