Látványosan finom tuningot kapott az új BMW M5 kombi
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
Íme a megoldás azok számára, akik egy egyedi megjelenésű Cadillac villany SUV-ra vágynak.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
Ez a 3,3 literes sorhatossal szerelt ritkaság alaposan kimaxolja a sportos elegancia fogalmát.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.
V8 helyett ugyan be kell érnünk 6 hengerrel, de az E-osztály puttonyos csúcsmodelljének Brabus verziója erőhiányban egyáltalán nem szenved.
A Mansory ezúttal egy nyitható tetejű Porsche 911-essel bánt el.
A remek orgánumú 5 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni némi extra teljesítményt és nyomatékot.
A több tekintetben is csalódást keltő jelenlegi AMG C 63 utódjában várhatóan nem V8-as, hanem 6 hengeres motor lesz.
A 2,4 tonnás Smart #5 Brabus körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC és bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A továbbfejlesztett Toyota GR Corolla egyedi aerodinamikai csomaggal és nagyobb nyomatékkal támad.
A plugin hibrid Bentley Continental GT a Mansory legújabb áldozata.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
Egy dubaji kereskedő álmodta meg a hófehér tunigautót.
A Ford génekkel rendelkező új Volkswagen Transportert az Irmscher munkatársai vették kezelésbe.
A különleges terepjáróban többek közt éjjellátó és saját oxigénellátó rendszer is található.
A Ferrari Purosangue szélesebb, alacsonyabb és erősebb lett.
Érkezőben az erősen limitált szériás Golf GTI 50th Anniversary Edition.
Nem, ez nem egy hétköznapi régi Mini, hanem egy akár versenypályán is könnyen meglepetéseket okozó svájci-brit apróság.
A Rolls-Royce Cullinan Series II már alaphelyzetben sem éppen szerény kiállású, hát még ebben az új verzióban.