Dupla élvezet: 922 lóerővel támad a legújabb BMW
Az alapváltozatnál közel kétszer nagyobb teljesítménnyel bír ez a vadonatúj BMW M4.
Az alapváltozatnál közel kétszer nagyobb teljesítménnyel bír ez a vadonatúj BMW M4.
A hátsó gumikat gyötrő komoly teljesítmény és a szerény tömeg igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Klasszikus vonalvezetés, emelt futómű és modern technika – erről szól a Twisted TBug.
Közel negyven autót küldtek soron kívüli műszakira.
A Hummer EV mostantól egy minden korábbinál erősebb új változatban is kapható.
A Rezvani Knight többek közt golyóálló üveggel és gázmaszkokkal is rendelhető.
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
Íme a megoldás azok számára, akik egy egyedi megjelenésű Cadillac villany SUV-ra vágynak.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
Ez a 3,3 literes sorhatossal szerelt ritkaság alaposan kimaxolja a sportos elegancia fogalmát.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a brutális Ferrari SF90 XX-et sem találják elég potensnek.
V8 helyett ugyan be kell érnünk 6 hengerrel, de az E-osztály puttonyos csúcsmodelljének Brabus verziója erőhiányban egyáltalán nem szenved.
A Mansory ezúttal egy nyitható tetejű Porsche 911-essel bánt el.
A remek orgánumú 5 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni némi extra teljesítményt és nyomatékot.
A több tekintetben is csalódást keltő jelenlegi AMG C 63 utódjában várhatóan nem V8-as, hanem 6 hengeres motor lesz.
A 2,4 tonnás Smart #5 Brabus körülbelül akkora, mint egy Mercedes GLC és bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A továbbfejlesztett Toyota GR Corolla egyedi aerodinamikai csomaggal és nagyobb nyomatékkal támad.
A plugin hibrid Bentley Continental GT a Mansory legújabb áldozata.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
Egy dubaji kereskedő álmodta meg a hófehér tunigautót.