868 lóerővel és nyitott tetővel hódít a legújabb Ferrari
A Ferrari 296 GTS N-Largo kicsit erősebb és jelentősen szélesebb lett a normál GTS-nél.
A Ferrari 296 GTS N-Largo kicsit erősebb és jelentősen szélesebb lett a normál GTS-nél.
A bőven több, mint 300 lóerős, drift üzemmódos új Golf R Variantnak elég 4,8 másodperc a 0–100-as gyorsulás abszolválásához.
Vázoljuk, hogyan fest a vadonatúj Skoda Elroq kupé és szupersportos RS változata.
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
Az izgalmas M240i 6 hengeres turbómotorja immár több, mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
A japán gyártó aktuális kínálatának legizgalmasabb modelljét alaposan kiszélesítették és leültették.
A BMW első szuperpotens CS kombijaként jegyzett M3 CS Touring itthoni alapára bőven 55 millió forint felett alakul.
Nem, ezúttal kivételesen nem egy újabb VW-alapú elektromos fejlesztést mutatott be a Ford.
Megérkezett az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Az 1000 lóerőnél erősebb plugin hibrid Lamborghini Revuelto külseje most egy kicsit még vadabb lett.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a vadonatúj japán terepjárót alaphelyzetben esetleg nem találjuk elég komoly terepjáró képességűnek.
Ez az egyedi megjelenésű bajor luxusszedán nem éppen egy visszahúzódó szerény karakter.
2024-ben több mint 200 ezer autót adott el a BMW M GmbH.
Az 1121 Nm csúcsnyomatékú Chevrolet Corvette ZR1 ár-érték aránya egészen jónak mondható.
Így fest a vadonatúj Suzuki e Vitara nyitható tetejű változata.
Kevesen tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg kicsit gyengének találjuk.
A biturbó V8-as plugin hibrid hajtásláncú sportterepjáró minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel támad.
A Renault szupermodern elektromos formában támasztja fel a legendás kis R5 Turbót.
Több mint kétszáz lóerős a jármű.