Hivatalos: itt a minden korábbinál erősebb új Honda Civic Type R
A tizenegyedik generációs Civic sportverziója közúton és versenypályán egyaránt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A tizenegyedik generációs Civic sportverziója közúton és versenypályán egyaránt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A Cullinan egyedi külsőt és belsőt kapott, ezenkívül pedig a szolíd motortuning mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Nagyobb teljesítménnyel és sportosabb felfüggesztéssel támad az újdonság.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
Az Alpine is beállt a sorba, legújabb modellje immár 100 százalékban elektromos hajtású.
Miközben minden irányból támadnak a lehangoló hírek, a prémium autók, így például a nagy teljesítményű M-es BMW-k iránt egyre komolyabb az érdeklődés. Az ország legnagyobb BMW M kereskedésének megnyitóján jártunk.
Ez az új Ford kivételesen messze nem az alacsony károsanyag-kibocsátásról, hanem sokkal inkább az elképesztő offroad tempóró szól.
Az ültetett futómű és a peres sportgumik jelentős mértékben rontanak a Defender legendásan jó terepjáró képességein.
Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
Az újdonság láttán azonnal a legendás Manta B 400 és az Ascona 400 villanhat át az agyunkon.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
Lássuk, hogyan teljesít a gyakorlatban egy kéziváltós tuningolt új BMW M3 sportszedán!
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.