Báránybőrbe bújt farkas ez az 500+ lóerős biatorbágyi régi Opel

Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.

  • hvg.hu hvg.hu
Báránybőrbe bújt farkas ez az 500+ lóerős biatorbágyi régi Opel

Az Opel 1984-ben dobta piacra a Kadett E-t, melyből 1993-ig közel 3,8 millió példány hagyta el a gyártósort. A leggyengébb ilyen Kadettek 54 lóerősek voltak, a másik végletet pedig a 150 lóerős 2.0i GSi 16V jelentette.

A legerősebb sportverzió 7,9 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet és a gyorsulásának csak 217 km/h-nál szakad vége.

Opel Kadett GSi 1984-ből
Opel

A Mobile.de egyik friss hirdetésében felbukkant, 1990 júniusában készült Kadett messze nem egy GSi, hanem egy fényezetlen lökhárítós, fekete acélfelnis példány, melynek külseje semmit sem árul arról, hogy milyen komoly tuningmotor található benne.

A Biatorbágyon eladásra kínált kocsi 2 literes turbós benzinmotorja 513 lóerős produkciót ad elő, ami közel 3,5-szer nagyobb a GSi teljesítményénél.

A piros fényezésű és 5 ezer kilométeres futásteljesítményűként hirdetett Kadettért mintegy 3,5 millió forintot kérnek.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.