A 80-as évekbe repít vissza ez a vadonatúj sportos Opel Astra
Az újdonság láttán azonnal a legendás Manta B 400 és az Ascona 400 villanhat át az agyunkon.
Az újdonság láttán azonnal a legendás Manta B 400 és az Ascona 400 villanhat át az agyunkon.
Nagyobb teljesítménnyel és sportosabb felfüggesztéssel támad az újdonság.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a Lamborghini divatterepjárójának külsejét.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
Lássuk, hogyan teljesít a gyakorlatban egy kéziváltós tuningolt új BMW M3 sportszedán!
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
Nem feltétlenül kell Dubajig autóznunk akkor, ha igazán különleges és ritka autócsodákkal ismerkednénk meg közvetlen testközelből.
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
A dél-koreai gyártó elektromos modelljének nemcsak a külseje, hanem a viselkedése is hajszálnyival sportosabb karakterű lett.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
Az Enyaq iV nem csak jobban mutat ily módon, hanem a viselkedése is dinamikusabb vált.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a szakemberek találták még 160 eddig szunnyadó lóerőt.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.