Még izgalmasabb lett a BMW 2-es kupé, erősebbé vált az M240i
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
Nem feltétlenül kell Dubajig autóznunk akkor, ha igazán különleges és ritka autócsodákkal ismerkednénk meg közvetlen testközelből.
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
A dél-koreai gyártó elektromos modelljének nemcsak a külseje, hanem a viselkedése is hajszálnyival sportosabb karakterű lett.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
Az Enyaq iV nem csak jobban mutat ily módon, hanem a viselkedése is dinamikusabb vált.
Létezik megoldás arra az esetre, ha az új C-osztály négy hengerét túl kevésnek találjuk.
A két turbóval megfújt V8-as benzinmotorban a szakemberek találták még 160 eddig szunnyadó lóerőt.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.
A kompresszorral megfújt hatalmas V8-as benzinpusztító teljesítménye alig marad el a 700 lóerőtől.
Hamarosan érkezik a már eleve igen sportos CT4-V Blackwing még potensebb limitált szériás új verziója.
Amennyiben minden jól megy, a közeljövőben bőven 600 lóerő feletti új riválist kaphat az Audi RS6 Avant.
A H&R szettjének köszönhetően nem csak jobban mutat a 2-es Active Tourer, hanem kicsit sportosabban is viselkedik.
Az olasz szupersportkocsiból alig több mint egy tucat példány készült, így aztán viszonylag ritkán jön szembe az utakon.
Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
Akadhatnak olyanok, akik nem érik be 625 lóerővel egy X5-ösben, őket szolgálja most ki a Manhart.