Leheletfinom tuningot kapott a kis méregzsák Audi RS3
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Hat járművet azonnali vizsgára küldtek.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
Vázoljuk hogyan festene a közelmúltban leleplezett Bentley Mulliner Batur nyitható tetejű és praktikus verziója.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.
Kicsi, könnyű és igen erős ez a hegyi felfutó versenyek szellemében készült új roadster.
A bőven 300 lóerőt feletti limitált szériás Golf R a Nordschleifén bizonyította rátermettségét.
Folyamatosan kényeztet és lesi minden kívánságunkat. Ügyel arra, hogy semmi se zavarja meg a nyugalmunkat. És egy óvatlan pillanatban nyakcsigolya roppantással kísért agyvelő zsugorítást eszközöl rajtunk. Teszten az iX M60, a a valaha készült legnagyobb nyomatékú BMW.
Itt a megoldás azok számára, akik a nemrég debütált 666 lovas Urus Performante produkciójával sem teljesen elégedettek.