850 lóerős lett a Mercedes legnagyobb divatterepjárója
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
Itt a megoldás azok számára, akik egy kicsit izgalmasabb megjelenésűvé tennék a Golf R-t.
Itt a megoldás azok számára, akik még a Ford F-150 Raptort sem találják elég meggyőzőnek.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú XM hivatalos leleplezésére.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit még sportosabb lett.
A bőven 1000 Nm feletti nyomatékú újdonsággal akár 333 km/h tempó is elérhető.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
Hazánkba is érkezett egy példány a Giulia erősen limitált sorozatú kőkemény sportverziójából.
Hat járművet azonnali vizsgára küldtek.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Nem feltétlenül akar a legerősebb és leggyorsabb lenni, stílusból és luxusból viszont továbbra is messze a legtöbbet kínálja az immár az AMG által kifejlesztett vadonatúj SL. Meghajtottuk a Mercedes libabőröztető V8 hangú és igen iszákos új roadsterét.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
Vázoljuk hogyan festene a közelmúltban leleplezett Bentley Mulliner Batur nyitható tetejű és praktikus verziója.
A 8 hengeres élvezetekre vágyóknak a jövőben már csak az M5 lesz az egyetlen opciójuk.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.
A német prémiummárka erőhiányban abszolút nem szenvedő plugin hibrid modellje most egy kicsit még nagyobb teljesítményű lett.
A 1000 kilométernél kevesebbet futott sportkocsi ritkaságnak alaposan megkérik az árát.
A 630 lóerős olasz szupersportkocsinak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Eddig talán még nem találkoztunk ennyire sportos külső megjelenésű 223-as sorozatú S-Klasséval.
A tuning ezúttal nem a turbónyomás növeléséről és a sportkipufogó beszereléséről szól.