500 lóerő talán már elég lehet az Audi RS3-ban
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
Itt a megoldás azok számára, akik az olaszok SUV-ját esetleg túl gyengének vagy unalmasnak tartják.
A közel 500 lóerős teljesítményű elektromos autó remek vezetési élménnyel kecsegtet.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
A kékvérű brit márka újdonságai abszolút nem a politikai korrektségről szólnak.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
Az ilyen autók miatt tartják sokan ezt a korszakot igazán sokra.
Az újdonság bőven kevesebb mint 5 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Az Alpina által kezelésbe vett újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Az alacsony fogyasztású családi autó adott esetben akár 270-nel is képes száguldani.
Új tulajdonosra vár egy az elmúlt 34 évben lényegében alig használt remek Porsche 959-es.
A gigantikus és nem éppen könnyű SUV alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Vázoljuk, hogy mennyibe kerül itthon a japán gyártó harmadik GR modellje.
A Porsche Cayenne Turbo Coupé motorjában a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A most állítólag eladósorba került különleges stuttgarti sportkocsi 1956-ban látta meg a napvilágot.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.