A Maserati lecsapja szupersportkocsija tetejét
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
Már nem kell sokat várnunk a 630 lóerős MC20 Spider hivatalos leleplezésére.
A GTI Clubsport 45-tel a jelek szerint adott esetben igen közel lehet kerülni a 300 km/h-hoz.
Az Escalade csúcsmodellje közel 700 lóerős teljesítményű és majdnem annyiba kerül, mint egy Mercedes-Maybach GLS.
Már nem kell sokat várnunk a minden korábbinál gyorsabb Civic hivatalos leleplezésére.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Alapvetően nem túl izgalmas alkatrész egy kipufogó, azonban ezúttal olyan munkát végeztek az alkotók, hogy sok autórajongó vélhetően nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
40 perc tömény petrolhead-mennyország ez a videó, melyben a McLaren F1, a Porsche 911 GT1 és a Mercedes CLK GTR játsza a főszerepet.
A homokdűnék szupergyors leküzdésére hivatott újdonság nem az, aminek elsőre látszik.
Közel 2 évnyi bemelegítést követően hamarosan végre teljes valójában megismerkedhetünk a vadonatúj BMW M3 Touringgal.
A jól ismert biturbó V8-as benzinmotorból minden korábbinál nagyobb teljesítményt csikartak ki.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a valaha készült legütősebb M4-es hivatalos leleplezésére.
Minden jel arra mutat, hogy a népszerű amerikai izomautó sem kerülheti el a sorsát, és elektromos rásegítés kerül a hajtásláncába.
Az erősen limitált szériás 8-as Gran Coupé egyedi többrétegű fényezésének elkészítése 285 órányi időt vesz igénybe. Mutatjuk a végeredményt.
Alig több, mint 3 perc, így akár egy gyors kávé mellett is megtekinthető ez az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő petrolhead rövidfilm.
Az új városi kisautó várhatóan 7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-as tempóra.
Hatalmas mint egy hosszan elnyúló alacsonyabb hegyvonulat. Nehéz, mint az ólom. És akkorát üt, mint egy dupla dupla eszpresszó. Ez a Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, mely e mellett földöntúli luxussal kényeztet és elvileg ugyebár megmenti a bolygónkat.
A limitált szériás montsrum alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Mostantól már nemcsak automata váltóval készült a japán gyártó sportkocsija, mely néhány kilogrammot ledobott a tömegéből.