Lemezborítónak is beillő új térképet posztolt a BKK - fotó
Egész jó kis képet posztolt a BKK a buszok, villamosok szilveszter éjszakai közlekedéséről, ami akár lemezborítónak vagy poszternek is beillene.
Egész jó kis képet posztolt a BKK a buszok, villamosok szilveszter éjszakai közlekedéséről, ami akár lemezborítónak vagy poszternek is beillene.
Nem sikerült megállapodnia Tarlós Istvánnak és Orbán Viktornak a fővárosi közlekedés finanszírozásáról hétfőn, ezért a főpolgármester ma bejelentette, a főváros ezután nem foglalkozik az agglomerációs közlekedéssel. Az egyeztetést januárban folytatja a kormány és a főváros, de az agglomerációs településeknek az állammal kell egyeztetnie és tárgyalnia a jövőben.
Tömegközlekedve ismerni meg igazán egy országot. Olyan élményekre lehet így szert tenni, amelyekből a kényelmesebb – és drágább – megoldásokat választó turisták garantáltan kimaradnak. Kipróbáltuk Thaiföldet.
Tarlós István felvetette a kerékpáros-jogosítvány kötelezővé tételét, például szerinte a kerékpárosok sokszor mennek át a piros jelzésen. A Magyar Kerékpárosklub szerint Tarlós szembemegy a főváros értékeivel, ráadásul hibás adatokból vonta le következtetéseit.
A Széll Kálmán tér felújítása során a villamos vágányai a végső helyükre kerültek, hamarosan újra a teljes szakaszon járhatnak a 61-es és az 59-es szerelvények is.
A 4-es metró helyett átmenetileg pótlóbuszok közlekedtek a teljes vonalon csütörtök délelőtt – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).
Decemberben megkezdődik Budapesten az elektronikus közlekedési jegyrendszer fokozatos bevezetése. Első körben, a hónap elején a Budapesti Közlekedési Központ több mint 1500 munkatársa kapja meg az elektronikus kártyát.
A korábbi híresztelésekkel ellentétben nem műszaki hiba okozta a múlt héten az új CAF villamos balesetét.
A főváros 150 buszt szán a jövőre kieső 3-as metró pótlására. Ez aligha elég, viszont ha a teljes metrózó tömeget átveszik a buszok, megbénulhat Budapest közlekedése – írja az e heti HVG.
Pályafelújítás a magyarázat. De mely szakaszokon lesz pótlóbusz a villamosok helyett? Mutatjuk.
A munkavállalói köztudatban jobbára az van, hogy a munkaadó a lakhely és a munkahely közötti utazást fizeti – ha az nem ugyanazon a településen található. Az már kevéssé közismert, hogy a munkaadó köteles megtéríteni a helyi utazás költségeit is, amennyiben az a munkavégzéshez kapcsolódik. Az Adózóna mutatja, milyen adózási szabályokkal kell tisztában lennie ehhez.
Intermodálissá tennék a következő években a megyeközpontok közlekedési csomópontjait – idézte a Magyar Idők Becsey Zsoltot, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) helyettes államtitkárát.
Új buszvállalat veszi majd át a tömegközlekedést Tatabányán a mostani szolgáltatótól. Az önkormányzat ettől a színvonal emelkedését és tízszázalékos költségmegtakarítást vár. A járatok egy részét alvállalkozók üzemeltetnék.
Buszgyárban jártunk, nemcsak a szerelést néztük meg, hanem ki is próbáltuk a villanybuszt, sőt egy rövidke szakaszon igazi utasokat is szállítottunk. Nekik (is) nagyon bejött az elektromos műanyag autóbusz. Könnyű, tiszta, tágas, és a lámpánál még a BMW-s fiatalokat is lenyomja.
Bár a 17 milliárdos projekt kivitelezése közben több probléma merült fel, a BKK közlése szerint a tervezett határidő, 2015 decembere tartható. A Széll Kálmán tér átadását jövő tavaszra tervezik.
Igazi alternatíva, versenyképes, professzionális - ilyeneket mondtak vezetők a fővárosi tömegközlekedésről. A dugókról, lezárásokról, elhúzódó építkezésekről nem esett szó.
Vélhetően újra a kormányzatnak kell a zsebébe nyúlnia, hogy a jövőben se legyen veszélyben a BKV működése – írta a Világgazdaság, amely szerint még kérdés, hogy miként sikerül betömni a 15 milliárd forintos lyukat.
Változik több autóbusz- és trolibuszjárat közlekedése, mert a rendőrség zár alatt tartja a Keleti pályaudvart - közölte a BKK.
Most két jelzőőr ül egy személyautóban, és amikor a mobiljuk megcsörren, kiszállnak, és egy piros tárcsával megállítják a sűrű autós forgalmat. Az egy hete átadott, alig pár perccel rövidebb utazást ígérő, tízmilliárdokból felújított Budapest–Esztergom-vasútvonalon ugyanis a fénysorompó még nem működik. Ürömnél a P+R parkoló és az állomás autóval megközelíthetetlen, gyalogosan pedig szinte értelmetlen odamenni.
Kánikula van? Késnek a vonatok. Vihar jött? Késnek a vonatok. Esik a hó? Késnek a vonatok. Vagy csak úgy elszakadt a felsővezeték? Késnek a vonatok. Sokat és gyakran. Magyarországon. Az utasok érdemi tájékoztatás híján nem tudják, mi is történt, mikor indulnak valóban a szerelvények, a kalauzok meg tartják a hátukat, pedig ők sem tudnak semmit. Nálunk még attól is elveszik a pórul járt utas kedvét, hogy kártérítésért harcoljon. Németországban a vasúttársaság enni- és innivalót ad, a taxi vagy a szállás árát is állja késés vagy kimaradás esetén. Amerikában a tájékoztatás az első, nem a sunnyogás.