Vörös disznó: beültünk a legendás Mercedes 300 SEL 6.8 AMG-be
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
Ez az új szimulátor olyan drága, hogy az árából akár egy remek autót is vásárolhatunk.
Legyártották az ikonikus McLaren F1 által ihletett Gordon Murray Automotive T.50 első példányát.
Jövünk egy újabb nagy adag fotóval, amelyeket a legnagyobb magyarországi tuningkiállításon készítettünk.
A versenyautót az 1960-as években gyártották, maga a Forma–1-es legenda, Sir Jack Brabham is ment vele.
Péntektől vasárnapig az AMTS-en bárki megtekintheti a közelmúltban elhunyt legendás pilóta gumiégetős villanyautóját. És egy B-csoportos S1-es Audit.
Az egyedi külsejű és igen komoly teljesítményű sportkupéból ez az egyetlen példány készült.
Az Abt által kezelésbe vett, legendás öthengeres Audi motoros Formentor a DTM hivatalos safety carja, mutatjuk milyen testközelből.
Magyarországra érkezik a közelmúltban elhunyt Ken Block duplamotoros egyedi villanyautója.
Nem hagyta nyugodni az olaszokat, hogy így kell látniuk a Scuderia Ferrari egyik kocsiját.
A Chevrolet új erőforrásának nem az átlagfogyasztása, hanem a lökettérfogata 10,4 liter.
Másfél literes motor ritkán csal ennyire széles mosolyt az arcunkra.
Makai Gergely nem ma kezdte a ralifotós szakmát, 2016-ban egyszer már a világ legjobbjának választották.
A Ford GT eddigi legextrémebb verziója több mint 800 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A Mercedes–AMG sosem készített még ennyire erős homologizált ügyfél-versenyautót.
Immár Magyarországon is elérhető a 911-es sportkocsi eddigi legkülönlegesebb, terepezésre kihegyezett új változata.
Megérkezett az újgenerációs Ranger Raptor, mely olyan masszív és szívós lett, hogy csak helyet kell foglalni benne és lényegében indulhatunk is vele egy Baja versenyen. V6-os benzinmotor, mindent elviselő okos Fox futómű, komoly terepgumik - az ausztrál fejlesztők nem viccelnek.
A zuffenhauseniek legújabb elektromos modellje szinte ugyanúgy gyorsul, mint egy Forma–1-es autó. Beültünk a Porsche GT4 e-Performance-ba, mely németes alapossággal préselte ki belőlünk a levegőt. Az utolsó szusszig.
Hangja ugyan továbbra sincs túl sok a petrolheadek számára kicsit se íze, se bűze Formula-E autóknak, de mostantól minden korábbinál erősebbek, fürgébbek és már "gyorstankolhatók" is a boxutcában. Jövünk minden részlettel a harmadik generációs autókról és főleg a Porsche-féle verzióról.
A Nissan GT-R motorjával szerelt újdonság alig több mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra.