Közúti versenyautó ez a 170 millió forintos DTM AMG
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Michelisz Norbert kétszeres világkupa bajnok továbbra is éhezi a sikert, újabb túraautós győzelmekre vágyik és az éppen csak megkezdett ralis karrierjét is tovább szeretné folytatni.
A DTM emlékeket felidéző sportautó 21. századi változata több mint 300 millió forintba fog kerülni.
A Mercedes-AMG GT2 PRO egy kifejezetten pályanapokra optimalizált hamisítatlan élményautó.
A Ford ezzel a versenyautóval áll rajtvonalhoz a jövő évi amerikai bajnokságban.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A 2013-as Magyar Nagydíjon első pozícióban végzett versenyautónak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A szuperkönnyű sportkocsi a bitangerős biturbó V8 motornak köszönhetően kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az emelt futóműves elektromos Mustang hatótávja 400 kilométer magasságában alakul.
Egekig forgatható motor, hatalmas leszorító erő és alacsony tömeg – valahogy így szól a Lotus Type 66 receptje.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Nem, ez a GTD nem egy sportos hangulatú dízel VW, hanem egy méregerős amerikai izomautó.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó roadster ára bőven 400 millió forint felett alakul.
Az 500 lóerőnél erősebb V8-assal szerelt izomautót csak és kizárólag versenypályán lehet használni.
A hatalmas motorral szerelt szuperkönnyű újdonságból 100 példányt gyártanak.