Százmilliót érő Ford GT40 replikát gyújtottak fel egy erzsébetvárosi ház garázsában
Egy ilyen autó eredetijének ára dollármilliókban mérhető, de másolatként is ritkaságnak számít.
Egy ilyen autó eredetijének ára dollármilliókban mérhető, de másolatként is ritkaságnak számít.
A Porsche elektromos versenyautója a Michelin gumikat, a McLaren aksi töltöttségét és a kezdő sofőr önbizalmát egyaránt kegyetlenül gyilkolja, de néhány kör után olyan élménycunamit generál, hogy azt pártállástól függetlenül még a Holdról is látni lehet.
A kompresszoros V8-as erőforrás nem szenved erőhiányban, akár harmadik fokozatban is simán túlpörgeti a kerekeket.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Michelisz Norbert kétszeres világkupa bajnok továbbra is éhezi a sikert, újabb túraautós győzelmekre vágyik és az éppen csak megkezdett ralis karrierjét is tovább szeretné folytatni.
A DTM emlékeket felidéző sportautó 21. századi változata több mint 300 millió forintba fog kerülni.
A Mercedes-AMG GT2 PRO egy kifejezetten pályanapokra optimalizált hamisítatlan élményautó.
A Ford ezzel a versenyautóval áll rajtvonalhoz a jövő évi amerikai bajnokságban.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A 2013-as Magyar Nagydíjon első pozícióban végzett versenyautónak nem meglepő módon alaposan megkérik az árát.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A szuperkönnyű sportkocsi a bitangerős biturbó V8 motornak köszönhetően kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az emelt futóműves elektromos Mustang hatótávja 400 kilométer magasságában alakul.
Egekig forgatható motor, hatalmas leszorító erő és alacsony tömeg – valahogy így szól a Lotus Type 66 receptje.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
Nem, ez a GTD nem egy sportos hangulatú dízel VW, hanem egy méregerős amerikai izomautó.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó roadster ára bőven 400 millió forint felett alakul.