szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az egyedi külsejű és igen komoly teljesítményű sportkupéból ez az egyetlen példány készült.

A BMW 2014 és 2020 között gyártotta az F82-es kódjelű első generációs M4-et, melyből 2014-ben és 2016-ban egy-egy erősen limitált szériás DTM Champion Edition változat is készült.

Utóbbiból mindössze 200 példány hagyta el a gyártósort, és ebből egyet most a Manhart vett kezelésbe.

Manhart
Manhart

A végeredmény az MH4 GTR lett, melynek 3 literes biturbó 6 hengeres benzinmotorja a szakszerű tuningot követően immár nem kevesebb, mint 708 lóerős teljesítményt, illetve 980 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerekekre.

Manhart
Manhart

Viszonyításképp, a 0-ról 100-ra 3,8 másodperc alatt felgyorsuló gyári alapmodell esetében be kell érnünk szerény 500 lóerővel és 600 Nm-rel.

Manhart
Manhart

Az elöl 255/35 ZR20-as, hátul 295/30 ZR20-as Michelin Cup 2 sportgumikon gördülő MH4 GTR kapcsán említést érdemel többek közt a Marlboro Motorsports matricázás, a bukócső, a karbonkerámia fékrendszer, a négy darab 100 milliméteres kipufogóvég és a méretes hátsó légterelő.

Manhart
Manhart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!